Danionics på Danske netbank
Fra : Donati

Dato : 29-01-01 19:03

Hej
Nogen der ved hvornår vi kan handle Danionics på Danske Netbank?
Jeg har prøvet at spørge banken.. men de aner det ikke (amatører).
Damn at jeg fik ringet en dag for sent, for at lave tegningsønske..
17.5% er jo en fino stigning på én dag.

-----
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk
www.scooter-racing.dk

Fra : Bafomet

Dato : 29-01-01 21:30

Så falder de snart.
Vent du bare.

Fra : Donati

Dato : 29-01-01 22:24

Bafomet <tsk@tsk.dk> skrev:
> Så falder de snart.
> Vent du bare.

Det var jo netop derfor jeg gerne ville ha haft nogle med det samme..

-----
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk
www.scooter-racing.dk

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 30-01-01 14:57

Tjaa! - jeg sidder også og venter på en negativ tendens, men jeg synes
den er længe om at komme...Endtil nu idag holder den sig jo fint!

Mvh. Brian

Fra : D.Hansen

Dato : 31-01-01 10:53

Hvis renten (som det godt nok forventes) nedsættes, kan den godt gå højere
op inden at den falder tilbage igen
Hvis der derimod ikke sker noget med renten så vil den falde ned til
udbudskurs hurtigt

min mening.. brug den eller lad være

D.Hansen

Bafomet <tsk@tsk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:954k34$rl$2@news.inet.tele.dk...

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 01-02-01 00:18

Jeg er enig. Tog dog konsekvensen af en begyndende negativ tendens
igår og fik solgt den til 232.

Mvh. Brian