Skrabe effekt
Fra : Peter

Dato : 21-03-02 21:16

Hej

Er der nogen der ved om man kan lave en "skrabe" effekt i flash -
så det f.eks. ser ud som et skrabelod ???

hilsen

Peter

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Peter

Dato : 21-03-02 22:50

> Er der nogen der ved om man kan lave en "skrabe" effekt i flash -
> så det f.eks. ser ud som et skrabelod ???

Ja.........med masker.

--
Venlig hilsen / Best Regards
Peter Heinzl

Fra : Peter

Dato : 21-03-02 23:05

hmm kan man komme det lidt nærmere

Der skal vel tilføjes en funktion til musen - så "overfladen"
forsvinder når man fører musen hen over...??

Hilsen

Peter

Fra : EV0L

Dato : 23-03-02 14:01

"Peter" <msako@mail.dk> wrote in message news:a7df19$h94$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Er der nogen der ved om man kan lave en "skrabe" effekt i flash -
> så det f.eks. ser ud som et skrabelod ???

Tjek mit skrabelod lavet i flash
http://www.danmarkdownload.dk/spil/sydhavsspil.html

Lidt svært at forklare hvad jeg har gjort

-e.