Opus 34
Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 21-03-02 18:27

Hej

Nogen af jer der kender noget til en opus 34 - godt/dårligt alt har
interesse.

Hilsen Bjarne

Fra : Peter

Dato : 21-03-02 23:39

Hej Bjarne

Ja det er jo godt nok mest musik man får, når man søger på Opus 34, men her
står da lidt om den:

http://www.baadsalg.nu/annoncer/sejlbaade/220601/opus34.htm

http://www.kronborgmarine.dk/OPUS34.htm

http://www.erfagruppen.dk/cassiopeia/

Mange hilsener, Peter

- - - - -

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-03-02 02:48

"Bjarne Kristensen" skrev i en meddelelse > Hej

> Nogen af jer der kender noget til en opus 34 - godt/dårligt alt har
> interesse.

Jeg er lidt i tvivl, om det er den eller Omega 34, men jeg mener, at det var
Rembert Andersen som har tegnet den. Han navn er jo lige blevet nævnt i en
anden tråd...

Claus

Fra : Allan Unnerup

Dato : 25-03-02 10:38

> Nogen af jer der kender noget til en opus 34 - godt/dårligt alt har
> interesse.

Se www.udkik.dk->Bådbasen

Med venlig hilsen
Allan

Fra : pkc

Dato : 25-03-02 18:52

Hvis du søger efter en brugt, kan jeg se at der er 2 stk på www.boat4you.dk

Det jeg husker om båden er, at det er en solid, velsejlende og rummelig båd.

Boat4You.dk / Per Krabbe