administrator password
Fra : Ken H

Dato : 21-03-02 15:31

Hej NG,
jeg ved ikke om det er det rette sted at spøge, men jeg har et kæmpe
problem. Jeg kører win2000 og har ikke brugt min egen pc i lang tid,
og har derved glemt det indbyggede administrator password - hvordan
hulen kan jeg resette det eller få det frem igen? på nuværende
tidspunkt kan jeg kun logge på som normal bruger og kan derfor ikke
installere noget somhelst på maskinen. dvs. jeg kan altså heller ikke
installere det der program LOphtCrack... er der nogen ideer??

Fra : BB

Dato : 21-03-02 18:36

"Ken H" <ken_h@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installere noget somhelst på maskinen. dvs. jeg kan altså heller ikke
> installere det der program LOphtCrack... er der nogen ideer??

Prøv og se nærmere på dette link.

http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/erdcommander2k.shtml

VH
BB.

Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.

Fra : Jan Boegh

Dato : 21-03-02 18:45

"Ken H" <ken_h@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> installere noget somhelst på maskinen. dvs. jeg kan altså heller ikke
> installere det der program LOphtCrack... er der nogen ideer??

Principielt er det vel egentligt meget betryggende, at du ikke kan det.
Og hvis dit password er ordentligt opbygget (dvs. ikke kan hives ud af
nogen ordbog og af en passende længde) skal du IMHO have fantastisk god
tid - og en Cray.

mvh
Jan

Fra : Flemming Riis

Dato : 21-03-02 19:01

"Jan Boegh" <jan@boegh._X_net> wrote in message

> [...]
> Og hvis dit password er ordentligt opbygget (dvs. ikke kan hives ud af
> nogen ordbog og af en passende længde) skal du IMHO have fantastisk god

eller fysisk adgang