MSN i XP
Fra : Thomas Frank

Dato : 21-03-02 15:31

Jeg kan ikke længere send filer i msn jeg har kunnet for ca 2-3 uger siden
men nu skriver den bare:
Vi kunne ikke sende denne fil, fordi forbindelsen er blokeret. Kontakt din
netværksadministrator eller Internetudbyder. De kan måske hjælpe dig med
filoverførsle

er der nogle der ved havd det kan være jeg syntes jeg har kikket alt
igennem man jeg kan jo over se noget please hjælp TAK

--
Thomas Frank

Fra : Søren Blom

Dato : 21-03-02 15:55

"Thomas Frank" <TFrank@mail1.stofanet.dk> skrev
> er der nogle der ved havd det kan være jeg syntes jeg har kikket alt
> igennem man jeg kan jo over se noget please hjælp TAK

Du kan starte med at fortælle hvilken forbindelse og Windows du har.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Thomas Frank

Dato : 21-03-02 16:20

Win Xp so det forkommer fra emne og jeg har stofanet ingen firewall kun
norton antivirus 2002

Fra : Søren Blom

Dato : 21-03-02 16:51

"Thomas Frank" <TFrank@mail1.stofanet.dk> skrev i
> Win Xp so det forkommer fra emne og jeg har stofanet ingen firewall kun
> norton antivirus 2002

Hvad med den interne Firewall i XP, har du slået den fra?

Jeg kender ikke ret meget til Stofanet, så det er begrænset hvor meget jeg
kan hjælp

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Thomas Frank

Dato : 21-03-02 18:06

Se jeg vidste ikke at de var en intern Firewall så nej den har jeg ikke
slået fra men der er også kun når jeg skal sende jag modtager fint fra alle
og som sagt jeg har for ca 2-3 uger siden kunne sende det er det jeg ikke
forstår hvorfor den lige pludselig ikke kan mere

--
Thomas Frank
TFrank@mail1.stofanet.dk