ornani med bruseren
Fra : ulla

Dato : 21-03-02 12:08

jeg ornanerer hver dag med bruseren. Har et stort sexbehov, og tyer ofte til
den metode. Nogen der ved om det er usundt. Kan det give blærebetændelse.

anatolia

Fra : Arcana

Dato : 25-03-02 11:20

"ulla" <kaaber@it.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ornanerer hver dag med bruseren. Har et stort sexbehov, og tyer ofte
til

Har du så en orne med i bad?
(Undskyld, kunne ikke lade være)

arc@na

Fra : Mari

Dato : 25-03-02 14:39

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse news:3c9ef9c0$0$58896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "ulla" <kaaber@it.dk> skrev i en meddelelse

> til
>
> Har du så en orne med i bad?
> (Undskyld, kunne ikke lade være)

Nej, det må være den, der lider af panikangst,
eller vandskræk

Mh

Fra : Arcana

Dato : 26-03-02 03:12

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det må være den, der lider af panikangst,
> eller vandskræk

År, na nær (undskyld, jeg er nidt snottet)...

arc@na

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-03-02 14:33

Arcana wrote:

> År, na nær (undskyld, jeg er nidt snottet)...

For lang tid under bruseren?

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : ulla

Dato : 27-03-02 08:22

"Mari" <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> eller vandskræk

Jeg er ikke nærtagende, men det er lidt ærgeligt når man har et problem der
nager en, at man bare bliver holdt til grin. Men whatever. Jeg skrev ikke
mit spørgsmål for sjov. Jeg lider nemlig meget ofte af blærebetændelse, og
ville derfor bare have svar på mit spørgsmål. Men nej ornen med panikangst
er ikke med i bad.

> Mh

ulla

Fra : Arcana

Dato : 27-03-02 14:26

> mit spørgsmål for sjov. Jeg lider nemlig meget ofte af blærebetændelse, og
> ville derfor bare have svar på mit spørgsmål. Men nej ornen med panikangst
> er ikke med i bad.

Undskyld, hvis jeg har stødt dig, men dit spørgsmål ville nok have fået en
mere saglig modtagelse i dk.snak.seksualitet. Men jeg kan godt se, at emnet
er lige på grænsen mellem seksualitet/helbred.

arc@na

Fra : Mari

Dato : 27-03-02 16:56

"ulla" <kaaber@it.dk> skrev i en meddelelse news:a7rrcp$2kgd$1@news.cybercity.dk...
>at man bare bliver holdt til grin.

Jamen - Ulla........ din stavefejl er da grinagtig i denne sammenhæng.

Mh

Fra : ulla

Dato : 27-03-02 17:12

> Jamen - Ulla........ din stavefejl er da grinagtig i denne sammenhæng.

Hej igen

og det har du vist fuldstændig ret i. Joken skulle lige ind og vende. (fnis)
og jeg har ellers fået særdeles gode karakterer i diktat i skolen, well shit
happens

> Mh
ulla>

Fra : Manse

Dato : 19-04-02 17:16

>Jeg skrev ikke mit spørgsmål for sjov. Jeg lider nemlig meget ofte af
blærebetændelse...........

jo...... Og
Alle her i gruppen, alt efter overbevisning kunne jo kaste et lille blik
over i DK.helbred, behandling alternativ. Måske de også kunne finde andre
der havde samme problem, og modsat i medicingruppen, også finde en løsning.

Manse

Fra : GearUP

Dato : 26-03-02 09:34

Kære Ulla
Aldrig............
Men en pause i ny og næ skader heller ikke, og forøger din orgasme.
GearUP

Fra : Andersson

Dato : 06-05-02 20:54

"GearUP" <kili@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Ulla
> Aldrig............
> Men en pause i ny og næ skader heller ikke, og forøger din orgasme.
> [...]

Hej anatolia

den der med blærerbetændelse er noget med koldt vand.. Nej det er ikke
usundt.. Angående blærerbetændelse er det sådan at hvis man er langtids
sengeliggende på et hospital og ikke kan stå/sidde og tisse så man bruger
bækken eller kolbe så bliver man proppet med c-vitamin for at lave urinen
sur så bakterier ikke kan leve så måske skulle du spise nogle appelsiner og
andre sure og c-vitaminholdige produkter med jævne mellemrum.. Ikke hver dag
for urin skal også have lov at være basisk en gang imellem..

Hilsen

Andy