Logitech cordless mus
Fra : Birgit Jensen

Dato : 21-03-02 06:32

Jeg har lige købt et sæt med Logitech mus og tastatur (trådløs) men jeg kan
kun får tastaturet ti at virke
jeg er ved at være desperat så gode forslag modtages med glæde.

jeg kører win-xp, og den finder godt nok musen men den står bare stille
reciveren virker ok da tastaturet sidder på samme

Håber på hjælp da jeg er gået helt i stå
Michael

Fra : Mogens

Dato : 21-03-02 07:21

On Thu, 21 Mar 2002 06:31:44 +0100, "Birgit Jensen"
<mlt@jensen.mail.dk> wrote:

> [...]
>reciveren virker ok da tastaturet sidder på samme
>
>Håber på hjælp da jeg er gået helt i stå

Måske et dumt spørgsmål. men har du husket
at sætte batterier i musen ?

Mvh Mogens

Fra : Per Krabbe

Dato : 21-03-02 08:28

En god ide det er at bruge adapteren fra usb--> PS2. Jeg har også haft
problemer. Så satte jeg den i og det har virket siden.

Fra : Martin K

Dato : 21-03-02 09:26

Og du har selvfølgelig også trykket connect på modtagerboxen og alt det
der...?

--
Martin K

Fra : C. Rantsen

Dato : 21-03-02 11:33

Prøv at kigge på www.logitech.com under support - der er beskrevet en hel
række procedurer du kan gennemgå...

Christian

Fra : Birgit Jensen

Dato : 21-03-02 11:40

har prøvet alle de ting *SS* også at kigge under support .
der er fire usb porte på computeren de finder alle ny hardware når jeg
sætter musen i men den stå stadig stille.
jeg har også prøvet at sætte den i ps2 porten med adabter

Fra : C. Rantsen

Dato : 21-03-02 11:49

Har du prøvet at resette selve musen? Der er en knap i bunden af musen som
man kan trykke ind med spidsen af en kuglepen

Christian

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 21-03-02 23:47

> [...]
> sætter musen i men den stå stadig stille.
> jeg har også prøvet at sætte den i ps2 porten med adabter

Har lige haft samme problem.
Prøv at hente den seneste danske MouseWare på
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_wxp.cfm
og installer ovenstående - så kommer der liv i den lille satan.
Håber det kan hjælpe...

Fra : Birgit Jensen

Dato : 24-03-02 14:03

tak for de gode råd .......men musen var i stykker og jeg fik den byttet
.......og den nye virkede første gang jeg satte den til )