Forkert Bios på Asus A7V133-C
Fra : Fax_Modem

Dato : 21-03-02 01:02

Det her fatter jeg ikke helt. Jeg har et Asus A7V133-C (uden RAID) med bios
1005a og det har altid kørt godt. Så kom den nye bios ver. 1008 og den
skulle selvfølgelig også installeres så jeg hentede versionen der passede
til min model mb og gjorde klar til flashe da en advarsel blinkede og så så
jeg det: den bios jeg kører nu er til A7V133. Jeg har altså kørt med den
forkerte bios men tør jeg nu flashe til den bios der passer til mit A7V133-C
eller er der fare for at der så først for alvor går ged i det?

/Jesper