Cybercity erhverv ADSL
Fra : Riverwind

Dato : 20-03-02 22:53

Jeg regner med at få <subj> igennem firmaet indel længe, men jeg har
lige nogle spørgsmål vedrørende ip-adressen, man får tildelt.
Er ip-adressen global, og hvilken betydning har det for, om jeg kan
sætte en web/post-server op for mit eget domæne?

Mvh
Riverwind

Fra : Rune Manscher

Dato : 20-03-02 23:00

"Riverwind" <Riverwind@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Er ip-adressen global, og hvilken betydning har det for, om jeg kan
> sætte en web/post-server op for mit eget domæne?

Du får en fast ip, der kan tilgås fra nettet, og dvs. du godt kan sætte web-
og postserver op (forudsat du enten får usb-modem, eller leger lidt med nat
i routeren)

*Rune

Fra : Riverwind

Dato : 20-03-02 23:16