IE6 på XP - fejl ved indtastning i adresse~
Fra : BeerHunter

Dato : 20-03-02 22:18

Hej NG!

Hver eneste gang jeg vil indtaste et tegn i adresselinien i IE6 kommer
tegnet ikke frem men den melder fejl og må lukke exploren og kan evt. melde
fejl til MS. Jeg kan godt klistre tekst ind og taste i alle andre
programmer.

Hvad kan være galt ??

Jeg har prøvet at reinstallere IE6 men uden forskel. Hvor finder jeg denne
repair-knap nogle snakker om ??

På forhånd tak.

Mvh. BeerHunter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-03-02 23:08

Wed, 20 Mar 2002 22:17:32 +0100, skrev "BeerHunter"
<BeerHunter@2night.dk>:

>Jeg har prøvet at reinstallere IE6 men uden forskel. Hvor finder jeg denne
>repair-knap nogle snakker om ?

Hvis du har den i tilføk/fjern programmer eller bruger
instalationsfilen, så er der en mulighed for at vælge reparation.
--
med venlig hilsen
Knud