hvilken mus
Fra : Jimme Sørensen

Dato : 20-03-02 21:50

Hvilken mus mener i er bedst, eller er det den samme mus bortset fra at den
ene er ledningsløs:

Logitech Cordless MouseMan Optical
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767910

eller

Logitech MouseMan Dual Optical
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 22:02

"Jimme Sørensen" <jimme@ungdom.dk> wrote in message
> Hvilken mus mener i er bedst, eller er det den samme mus bortset fra at
> [...]

I en god muse test i Datatid, vandt denne mus....

Denne mus er rigtig god, hvis den skal være meget nøjaktiv. Men jeg nok
ville vælge Cordless mousemann wheel. Hvis man sætter pris på godt greb om
musen.. den har jeg selv, og det er en god mus.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-03-02 14:05

Jimme Sørensen skrev:

> Hvilken mus mener i er bedst, eller er det den samme mus bortset
> fra at den ene er ledningsløs:

De ser ud til at være ens (bortset fra ledningen altså). Så spørgsmålet
er, om du vil have en meget 'fri' mus uden ledning, som til gengæld er
noget tungere og skal have skiftet batterier i ny og næ.

--
Mvh. Peter

Fra : Madsen

Dato : 21-03-02 22:44

Peter Bjerre Rosa skrev:

> De ser ud til at være ens (bortset fra ledningen altså).

Nej, de er ikke ens. Dual Optical har den dobbelt opløsning af hvad
Optical har.

Logitech Cordless MouseMan Optical:
http://www.logitech.com/lang/eng/products/pdfs/cdls_mouseman_opt.pdf
"Cordless MouseMan® Optical is the first to have an 800 dpi sensor,
which means twice as much accuracy on any surface...."

Logitech MouseMan Dual Optical har to sensorer på hver 800 dpi.
<http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/3441>

De to sensorer i kombination med at Dual Optical har ledning og kan
køre USB, vil betyde at Dual Optical vil føles langt mere glidende og
præcis at arbejde med en Cordless MouseMan Optical.

Madsen.