sikkerhed
Fra : Nick

Dato : 29-01-01 17:32

Jeg går og undre mig over, hvilke rettigheder en medarbejder ved tele
danmark support har. Har de mulighed for at dykke ned i loggen, og evetuelt
se , hvad man har downloadet, hvornår man har været på, og hvor lang tid.

Derudover kunne jeg da også godt tænke mig, at vide hvordan mail sikkerheden
er ? Kan med arbejderne se, hvad man har modtaget eller sent ?

Hilsen

Nick

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-01-01 19:26

"Nick" <dsdsdsd@dmwpdc.de> wrote in message
> [...]
sikkerheden
> er ? Kan med arbejderne se, hvad man har modtaget eller sent ?

http://www.tst.dk/index.asp?language=dk&getframe=http://www.tst.dk/dk/love_r
egler/b581_99_udbud_af_telenet_og_te.htm

Dette er et link til TeleStyrelsens hjemmeside hvor du kan læse om
opbevaring af kunders trafik.

Lars B. Jensen
"Det startede med at han slog igen...."
...... trods tilhørsforhold til Telia Stofa, skriver jeg på egne vejne...
hvis ellers?

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-01-01 19:33

> [...]
evetuelt
> se , hvad man har downloadet, hvornår man har været på, og hvor lang tid.

Shieet... glemte vist at skrive at det er §22 der er interessant for
dig.....