Nokia 6210
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 20-03-02 21:03

Hej NG!

Jeg skal bare lige vide det en gang for alle: SKAL man have et flasher-kabel
for at unlocke en Nokia 6210? Er der overhovedet ingen andre måder at gøre
det på?

VH Lasse

Fra : Morten HB

Dato : 21-03-02 00:12

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:a7apue$kre$1@sunsite.dk...
> Jeg skal bare lige vide det en gang for alle: SKAL man have et
flasher-kabel
> for at unlocke en Nokia 6210? Er der overhovedet ingen andre måder at gøre
> det på?

Du kunne jo vente 6 måneder og så ringe til teleselskabet og få koden....

/Morten

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-03-02 21:31

hehe - Sjovt du skriver det! I forrige uge var der gået 6 mdr!!!!!

Lasse

Fra : Anders

Dato : 26-03-02 16:53

Så ringer du bare til TDC, SONOFON, Telia .osv kundeservice og beder om en
kode til at låse den op. Hvis du har Debitel, vil jeg ikke råde dig til at
sende den ind.
De har ikke styr på en skid derinde.

Og nej man skal have et flasherkabel eller de dyre boxe til at låse den op.

Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7dfv1$qet$1@sunsite.dk...