?: Noise Control desktop kabinet
Fra : Anders Hansen

Dato : 20-03-02 20:49

Er der nogle der har gjort sig erfaringer med dette kabinet?
Jeg har set det til ca. 1400 med køler og diverse former for lydisolerende
beklædninger, men bliver det så virkeligt tyst! helt tyst? Det burde det vel
være til prisen!

MVH/Anders

Fra : Thostrup

Dato : 20-03-02 20:54

Jeg har samlet flere computere med deres Tower kabinetter, aldrig desktop
modellerne.
Min personlige maskine har jeg "puttet" over i deres Midi ATX og nu bliver
jeg nød til at kigge på lysdioden for at se om computeren er tændt, den sige
INGEN ting.

Med venlig hilsen

Thostrup

Fra : SCB

Dato : 20-03-02 22:37

Undskyld jeg spørger, men hvor finder man dette kabinet?
Søren

Fra : Thostrup

Dato : 20-03-02 22:49

www.webconsult.dk

Mvh

Thostrup

Fra : Martin Kierkegaard

Dato : 21-03-02 18:10

> [...]
> beklædninger, men bliver det så virkeligt tyst! helt tyst? Det burde det

Det kommer an på hvilken blæser strømforsyningen har , der er det afgørende
, vælger du en med 1500 rpm så er den næsten lydløs, ellers ikke.