amd xp +1,7 kontra p4 1,7
Fra : tommy

Dato : 20-03-02 20:41

jeg ved ikke om den rigtige NG men jeg prøver.
hvilken proccersor er bedst
hilsen tommy

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-03-02 21:04

In dk.edb.hardware, tommy wrote:

>jeg ved ikke om den rigtige NG men jeg prøver.
>hvilken proccersor er bedst

XP'eren er hurtigst... Jeg har den samme cpu...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Sadat

Dato : 20-03-02 21:07

"tommy" <mysser@mail.dk> wrote in message

> jeg ved ikke om den rigtige NG men jeg prøver.
> hvilken proccersor er bedst
> hilsen tommy

Virkelig nem, det er XP'eren. Både prismæssigt og ydelsesmæssigt.

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- What would you do if it was you?

Fra : Leony

Dato : 21-03-02 08:07

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Virkelig nem, det er XP'eren. Både prismæssigt og ydelsesmæssigt.

Enig, der er dog visse ting som P4'eren er hurtigere til end XP'eren.
Men all-round er det XP.
Vi må heller ikke glemme den store risiko der er for at knække cpu-kernen
på AMD'en ved køler påsætning, denne mulighed er så godt som udelukket på
P4'eren.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Wizeguy

Dato : 20-03-02 23:03

"tommy" <mysser@mail.dk> wrote in message
> jeg ved ikke om den rigtige NG men jeg prøver.
> hvilken proccersor er bedst
> hilsen tommy

Hvis du mener Athlon XP 1700+ (1466 MHz) versus Pentium 4 1,7 GHz, så er
Athlon XP en del hurtigere. For øvrigt er Pentium 4 1,7 GHz et rigtigt
dårligt køb, idet de nye Pentium 4 Northwood processorer er hurtigere og
langt bedre til overclocking.
--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen