PHP + SOAP
Fra : Tom Knudsen

Dato : 20-03-02 18:20

Hej ng

Jeg har brug for noget hjælp til at finde en hurtig implementation af SOAP i
PHP?
Nogen der har nogle gode URL's?

Nedenunder har jeg pastet et indlæg jeg skrev i en int. gruppe.

Mvh Tom

We're running som performance tests on SOAP in various languages.
I've tried the PEAR implementation of SOAP but it seems quite slow.

Compared to our Java applications it is slower by a factor 5-10 (somtimes up
to 20)

Any one got any ideas og workarounds for this or should I just sit tight and
wait for the PHP people to implement SOAP in PHP?

I'd like very much to be able to run PHP/SOAP but performance doesn't favor
this option

Best regards
Tom Knudsen, Denmark

Tom Knudsen
Kkowboy ApS

c/o Courage Euro RSCG
Dag Hammerskjölds Allé 13
DK-2100 København Ø

+ 45 70 23 34 55 (TLF)
+ 45 70 23 35 55 (FAX)
+ 45 29 27 50 97 (MOB)

Fra : Anders Lund

Dato : 20-03-02 22:23

"Tom Knudsen" <tom@kkowboy.net> skrev i en meddelelse
> Hej ng
>
> Jeg har brug for noget hjælp til at finde en hurtig implementation af SOAP
> PHP?
> Nogen der har nogle gode URL's?

http://soap.dk/dansk/ er et godt link, spørgsmålet er bare om pigerne vil
være med i dit projekt