Tutorial til "videregående" (My)SQL?
Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 20-03-02 17:31

Hej Gruppe!

Jeg har fulgt MySQL-tutoriallen, men den stopper praktisk talt ved primitive
selects. Kan I anbefale en god og *gratis* tutorial til "videregående"
MySQL? Altså en forklarende introduktion til de ting som MySQL-manualen kun
forklarer på reference-niveau?

På forhånd tak! :)

--
Mvh. Mogens
B.Sc. i datalogi, søger IT-job på Fyn eller naboamter.

Fra : Martin Christensen

Dato : 23-03-02 01:59