Hjælp til en mystisk SMS
Fra : Devast8or

Dato : 29-01-01 17:03

Hejsa,

Jeg har fået en SMS besked som jeg ikke hlet fatter så meget af. den er
sendt fra et ellevecifret nummer inklusive landekode (+2012xxxxxxx for at
være helt præcis)

Jeg har kigget efter landekoderne i telefonbogen og det eneste der starter
med +20 er Egypten. Jeg synes bare at det virker lidt skummelt at jeg skulle
have fået en SMS fra Egypten.

Mit spørgsmål er så, er der andre der har været ude for det samme, eller ved
hvad det går ud på?
TIA

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : CRAZYNIGHT

Dato : 29-01-01 17:32

Åh, du må have fået vores sms så - vi bestilte nemlig 3 kamelkaravaner
pyramidesten før jul og de lovede at sende os en sms med leveringsdato.

Det må du GODT nok undskylde

Ps. POLTERABEND???? Så check Danmarks største netværk af
polterabendaktiviteter, TOP10 osv. på www.CRAZYNIGHT.dk!!

:] Have a smiley day!

Kenneth Lund Petersen

Fra : Devast8or

Dato : 29-01-01 19:08

Jeg tror ikke det er den for i den her står der "I LOVE YOU". Nu ved jeg
selvfølgelig ikke hvordan Egypterne skriver datoer, men jeg tvivler på at
det er sådan...

Devast8or

Fra : Michael Bested

Dato : 29-01-01 19:15

Mon ikke det er sådan en ICQ-SMS ?

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 29-01-01 19:30

On Mon, 29 Jan 2001 18:15:02 GMT, "Michael Bested"
<michael@bested.nu> wrote:

>Mon ikke det er sådan en ICQ-SMS ?

Der er ikke plustegn foran.
--