Specielt ISDN-skillefilter?
Fra : Gregers Petersen

Dato : 20-03-02 17:29

Hejsa.

Jeg har via tele.dk og google.com forsøgt at finde ud af om man skal
skifte skillefilter og "modem" når man konverterer sin TDC bredbånd/PSTN
til TDC Bredbånd/ISDN, er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at
afklare dette spørgsmål?

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 20-03-02 17:44

On Wed, 20 Mar 2002 17:28:56 +0100, Gregers Petersen wrote:
> [...]
> skifte skillefilter og "modem" når man konverterer sin TDC bredbånd/PSTN
> til TDC Bredbånd/ISDN, er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at

Det skal man.

--
Bjørn Connolly
Disclaimer at <http://www.vof.dk/concorp/disclaimer.html>

Fra : Gregers Petersen

Dato : 20-03-02 21:49

"Bjørn Connolly" <concorp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det skal man.

Ok tak.
Så må min ven have fat i TDC igen...
De sendte kun en NT/ab boks.

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 22:05

"Gregers Petersen" <usenet@fjern-dettegpweb.dk> wrote in message

> Ok tak.
> Så må min ven have fat i TDC igen...
> De sendte kun en NT/ab boks.

Er ADSL installationen gør det selv, eller indstalleret af TDC? Hvis den er
installaleret af TDC. Skal de komme og sætte det nye op.

Fra : Gregers Petersen

Dato : 20-03-02 22:16

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3c98f978$0$58862$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er ADSL installationen gør det selv, eller indstalleret af TDC? Hvis
den er
> installaleret af TDC. Skal de komme og sætte det nye op.

Ja det er en gør det selv installation, jeg kan jo lige så godt gøre det
istedet for en tdcmand til 500,-

Men det undrer mig bare at der ikke var tilsendt noget ny skillefilter,
så jeg ivlle liiige være sikker på at der skulle bruges et nyt.

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk