Tekstimport i MX
Fra : Mads Lund

Dato : 20-03-02 15:23

Heya.

Er der andre, der har oplevet problemer ifm. import af eksterne variabler i
den nye MX??
Jeg forsøgte at importere noget tekst fra en txt-fil, men kunne simpelthen
ikke få den til at udskrive specialtegn (f.eks. æ,ø og å), uanset hvordan
jeg indstiller den, eller hvordan jeg encoder tekstfilen...
Over i go'e gamle Flash 5 - Vupti. Ingen problemer!

Anyone?

--
Mads Lund
http://www.madslund.dk/

Fra : Krister

Dato : 21-03-02 15:33

Heya Mads

Gem din tekstfil som rtf og unicode - Vupti. Ingen problemer!

Krister