kalender-funktion
Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 20-03-02 13:48

Er der der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg kan få en
kalenderfunktion, der opfylder følgende:

- Den skal kunne opdateres af flere brugere med forskellige passwords.
- Den skal ikke vise "datoer", men derimod kun "begivenheder". Altså datoer,
hvor der er blevet tastet en bestemt begivenhed ind.

Kan det laves i php eller andet?

Fra : Jonas Levring

Dato : 20-03-02 17:59

noget ala det her med noget admin?
http://www.dreamnet.dk/test/arrangementer/

/Jonas Levring

Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 22-03-02 10:28

Lige netop.... hvordan laver jeg den?

Mvh. Christina

Fra : wheeeeeeee

Dato : 20-03-02 23:46

snip
> [...]
datoer,
> hvor der er blevet tastet en bestemt begivenhed ind.

Se på
www.devshed.com

Der er et eksenpel / tutorial med en kalender og dato funktioner.