Auto sprog redirect...
Fra : Frank Cilius

Dato : 20-03-02 13:56

Hej alle

Jeg har følgende script:

<script language="JavaScript1.2">

if (language.indexOf('da') > -1) document.location.href = 'dansk.html';

else if (language.indexOf('no') > -1) document.location.href = 'norsk.html';

else if (language.indexOf('sv') > -1) document.location.href =
'svensk.html';
else if (language.indexOf('fi') > -1) document.location.href = 'finsk.html';
else
document.location.href = 'dansk.html';

</script>

Mit spørgsmål er simpelt; hvad skal jeg skrive for at redirecte til en
engelsk side - en - uk - eller noget tredie?

PFH tak

Frank

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-03-02 14:38

"Frank Cilius" <fcil@mail.dk> skrev:

> Mit spørgsmål er simpelt; hvad skal jeg skrive for at redirecte til en
> engelsk side - en - uk - eller noget tredie?

Gør det manuelt så brugeren selv kan vælge sprog, eventuelt ved at
klikke på et lille flag.

Hvis jeg bruger en engelsksproget browser vil jeg da helst have teksten
på dansk hvis den findes.

--
Allan

Fra : Frank Cilius

Dato : 20-03-02 21:28

Naturligvis - og jeg har da (selvfølgeligt) også inkluderet manuel mulighed
for brugeren.

Tak for dit input, men det var jo ikke det jeg spurgte om...

Frank

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-03-02 23:04

"Frank Cilius" <fcil@mail.dk> skrev:

> Naturligvis - og jeg har da (selvfølgeligt) også inkluderet manuel mulighed
> for brugeren.

Godt, så!

> Tak for dit input, men det var jo ikke det jeg spurgte om...

Jeg skulle bare lige... nå, se:
http://javascript.internet.com/user-details/language.html

Det er sikkert vanskeligt at få til at fungere i alle browsere.

--
Allan

Fra : Frank Cilius

Dato : 21-03-02 14:52