Abit KT7A-Raid / KT7-Raid
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 20-03-02 12:12

Jeg har begge bundkort liggende. De er købt som værende ok. Problemet er
bare, at der sker _intet_ udover blæserne går i gang (dvs. cpu-køler og
chipset-blæser). De har været afprøvet med flere cpu'er, kølere, grafikkort,
kabinetter, harddiske m.m. Men uden held.

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 21-03-02 12:56

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> chipset-blæser). De har været afprøvet med flere cpu'er, kølere,
grafikkort,
> kabinetter, harddiske m.m. Men uden held.

CPU-blæseren SKAL sidde i det rigtige stik. (33 % chance...)

\MKG