Wavelan
Fra : Mikkel

Dato : 29-01-01 16:38

Er der nogen der ved, hvem der forhandler nedenstående produkter:

http://wavelan.com/products/

Og er der nogen der har erfaringer med dem? Dyre/billige?

Det er vist noget Lucents ting.

Mikkel

Fra : smok

Dato : 29-01-01 16:45

Nej men vi bruger nowire neded de er biligere en lucent

mvh

Kim

Fra : Arne Keller

Dato : 31-01-01 00:08

Hej Mikkel

"Mikkel" <palle_ib@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved, hvem der forhandler nedenstående produkter:
>
> http://wavelan.com/products/

Ja, det gør vi og en del andre, følg link og vælg Danmark for komplet liste
med forhandlere.
http://www.wavelan.com/contact/index.html?types=VAR

> Og er der nogen der har erfaringer med dem? Dyre/billige?

Ja, det er efter min mening gode produkter, men det er alle mærkevare
kortene.
Avaya/Lucent kort har normalt lidt bedre dækning end de øvrige på markedet.
Der findes et par leverandører med kraftigere krypteringen end Avaya/Lucent
på markedet.

Avaya/Lucent kortet er så vidt jeg ved en af de billigste på markedet, jeg
tror at der derudover er tilbud lige nu på kortet i Dell indpakning.

> Det er vist noget Lucents ting.

Ja.

Læs evt. mere her:
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=traadlos