Begravelse.
Fra : Johnny Kiim

Dato : 20-03-02 06:52

Hej!

Der blev skrevet lidt om hvordan med døde kæledyr.
For knap 1½ år siden, fik jeg en kat aflivede. Og i den forbindelse spurte
jeg min dyrlæge, om jeg måtte begrave ham hjemme i min have.

Det må man godt, i hvervetilfælde, hvad angår hunde og katte. De skal blot
kunne dækkes med min. 50 cm. jord.

Men hvis det (nej, når det) er nødvendigt, så spørg dyrlægen, de bør vide
det.

Mange hilsner
Ena.

Fra : Winther

Dato : 20-03-02 07:53

Jeg har også min gamle schæfer begravet i haven. Jeg husker ikke hvor langt
den skulle ned, men mener det var noget mere end 50 cm. Det jeg husker er,
at det er det eneste tidspunkt, hvor jeg kunne se fordelen ved en lille
hund. Nu er der plantet grantræer oven på graven.

Vh. Winther

Fra : Tommy Stokholm

Dato : 20-03-02 11:57

mindst 50 cm men gerne merer
det står i magasinet for dyrerlæger artikel (Den sidste rejse) nr 3 febuar
2001.
Hilsen Tommy

Fra : Liz

Dato : 20-03-02 16:29

"Tommy Stokholm" <tommy@gvdnet.dk> wrote in message
> mindst 50 cm men gerne merer
> det står i magasinet for dyrerlæger artikel (Den sidste rejse) nr 3 febuar
> [...]

Min gamle Sif ligger begravet under "hendes" æbletræ, der hvor hun altid lå
især om sommeren. Vi har rejst en mini stenhøj over hende. Problemet er,
at mange gange derefter, spillede hjernen en puds og jeg troede at hun lå
der endnu!!

Mvh Liz