Undskyld mig..
Fra : Martin R.

Dato : 20-03-02 00:50

.... hvis jeg er i en forkert gruppe men...
Hvad bruges filen CLASSES.*? i Windows Millenium til, den ligger i
biblioteket windows, fylder 2613kb. og jeg har mistanke til at den egentligt
ikke skal være der... har den noget med password osv. at gøre ?

Hilsen Martin

Fra : Niels Andersen

Dato : 20-03-02 08:38

Martin R. wrote in <3c97cebd$0$18448$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> ... hvis jeg er i en forkert gruppe men...
> Hvad bruges filen CLASSES.*? i Windows Millenium til,

Dit spørgsmål handler tilsyneladende om Windows, så en Windows-gruppe ville
nok være en god ide.
Et bedre emne kunne nok også hjælpe. Fx:
"[ME] Hvad bruges filen CLASSES.* til?"

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 20-03-02 09:53

"Martin R." <mbroed@mail.dk> wrote in message

> [...]
> biblioteket windows, fylder 2613kb. og jeg har mistanke til at den egentligt
> ikke skal være der... har den noget med password osv. at gøre ?

http://www.wintip.dk/artikler/backup.htm

skriver at Classes.dat er en systemfil.

Jeg fandt den på Google, der er også nogle på engelsk.

Carsten Nielsen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 20-03-02 18:19

Hej "Martin R." <mbroed@mail.dk>

>... hvis jeg er i en forkert gruppe men...
>Hvad bruges filen CLASSES.*? i Windows Millenium til, den ligger i
>biblioteket windows, fylder 2613kb.

Windows benytter klasser til at identificere applikationer,
associationer osv. Hvis f.eks. du har Microsoft Word installeret, så
er der under oprettet klasser til Word, der definerer dens opførsel,
referencer til indstilinger samt en association til .doc og til
applikationen med de parametre som den skal kaldes med.

>og jeg har mistanke til at den egentligt
>ikke skal være der...

Det skal den. Det skal classes_root også. Hvis du sletter den
ødelægger du Windows.

>har den noget med password osv. at gøre ?

Nej

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/