Trådløs kabelmodem ?
Fra : Thomas Andersen

Dato : 19-03-02 23:07

Hej!

Findes subj. i DK ? evt. data + links!

mvh Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 23:54

"Thomas Andersen" <lomme@stofanet.dk> wrote in message
news:3c97b689$0$248$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej!
>
> Findes subj. i DK ? evt. data + links!

Det tror jeg ikke...

Men det du for med fra udbyderen,,, Kan du jo klaske i en wireless
router.....

http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-w/

De har lidt at se på

Fra : -=Madsen=-

Dato : 20-03-02 00:22

har hørt www.sonofon.dk har noget på vej, du kan få bedre svar ved at spørge
i den rigtige groupe

Fra : Søren Blom

Dato : 20-03-02 01:54

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev
> har hørt www.sonofon.dk har noget på vej, du kan få bedre svar ved at
spørge
> i den rigtige groupe

Ved at spørge i den rigtige gruppe. Så vidt jeg kan forstå er det et
hardware spørgsmål og gruppen hedder dk.edb.hardware så hvor er det lige at
problemet er?

Syndes i øverigt at det er et spændene spørgsmål.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 20-03-02 16:54

<------------------------>
> [...]
at
> problemet er?
>
> Syndes i øverigt at det er et spændene spørgsmål.

Så så Søren Blom..... der er skam ingen problemer
Jeg svarede da også pænt på det, så godt som jeg kunne , det jeg mener
med
at spørge i den rigtige groupe er at der kan i helt sikkert få det rigtige
svar *Smiler*

der findes flere news grouper som for eks. hedder.

dk.edb.internet
dk.edb.internet.udbydere