vækstkode til tomatplante
Fra : fruSkrap

Dato : 19-03-02 22:31

Jeg har fået denne kode

538kdz7316

gad vide om der er andre, der har fået en kode og gerne vil dele?

Mvh.
fru Skrap

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-03-02 12:37

Jeg vil gerne dele, har dog kun en enkelt desværre
men her er den *S* 156xup5495
God høst

Hilsen
Joan

Fra : fruSkrap

Dato : 15-04-02 08:13

Tak for svaret Joan Frederiksen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bob \"Robert\"

Dato : 24-03-02 11:56

Uviden som jeg spørger , hvad er en vækstkode ?? (-:

Hilsen Robert "Bob" (-:
------------------------------------
Alfa Romeo 33 QV 16V
Klub Homepage
))) www.team-taz.dk (((

Fra : IceCap

Dato : 26-03-02 00:02

Prøv at kigge her: www.tomatketchup.dk

Det er en virtuel tomatplante, man skal passe. Den der høster flest
tomater vinder et eller andet.... Vækstkoden får alle tomater til at
blive høstklar, og findes på Beauvais ketchupflasker...

http://www.kandu.dk/

Fra : IceCap

Dato : 15-04-02 17:27

Det er desværre ikke en unik kode, der er på ketchupflaskerne - jeg har
været uheldig at få samme kode to gange.......

Håber den virker for dig: 827lmw3346

http://www.kandu.dk/

Fra : Polline

Dato : 15-04-02 23:03

"IceCap" <IceCap.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Det er desværre ikke en unik kode, der er på ketchupflaskerne - jeg har
> været uheldig at få samme kode to gange.......
>
> Håber den virker for dig: 827lmw3346
Der skulle kun være 4 koder, de 3 ander er her
538kdz7316
156xup5495
265iop9215
Hilsen Polline

Fra : ushe

Dato : 09-05-02 23:03

Jeg har ellers fået den her: 52of8yq7cf2

Den virker også.

/Ushe

http://www.kandu.dk/

Fra : saxen

Dato : 09-05-02 23:01

Jeg har fået denne kode:
qytdfcqqyrf

http://www.kandu.dk/

Fra : saxen

Dato : 09-05-02 23:01

Jeg har fået denne kode:
qytdfcqqyrf
Lilian

http://www.kandu.dk/

Fra : Picasso

Dato : 20-05-02 12:48

Hejsa,
jeg har ikke været heldig med at finde koder heller. Jeg har også fået
koden to gange:
538kdz7316
ydermere har jeg fået disse, men når jeg skriver dem ind står der blot,
at jeg har opbrugt selv samme. Måske du kan? Det er et forsøg værd!!!
ktd9rm5p
dametfr532
7mnfkyoj

Hasta luego