Nt scheduling og ASP
Fra : Gregers Petersen

Dato : 19-03-02 21:55

Hej allesammen.

Jeg har et ASP-script som jeg kører via et NT-scheduling job ( start
http://www.domæne.dk/fil.asp )

Jeg får bare det problem at det åbner explorer på serveren ved hver
kørsel.

Hvad skal jeg gøre for at undgå at serveren åbner explorer?

--
MvH

GregersP

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-03-02 22:08

> [...]
> kørsel.
> Hvad skal jeg gøre for at undgå at serveren åbner explorer?

Hvis du ikke skal bruge outputtet fra ASP-scriptet kunne du blot installere
en HTTP-komponent som fx ASPtear og så kalde den fra et VBS-script (som du
så udfører med wscript.exe). Det bruger jeg selv.

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Fra : Gregers Petersen

Dato : 19-03-02 22:27

"Kim Jensen" <kim@litewerx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(som du
> så udfører med wscript.exe). Det bruger jeg selv.

Kunne jeg ikke også bare smide koden fra ASP-scriptet i en vbs-fil?
(jeg bruger ikke response eller request)

-GregersP

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-03-02 23:48

> installere
> (som du
> Kunne jeg ikke også bare smide koden fra ASP-scriptet i en vbs-fil?
> (jeg bruger ikke response eller request)

Kører asp-scriptet på samme maskine som du schedulerer fra? I så fald jo.

Fra : Gregers Petersen

Dato : 20-03-02 16:02

> Kører asp-scriptet på samme maskine som du schedulerer fra? I så fald
jo.

Jamen det gør det.

Så jeg vil prøve med denne løsning.

--