Flashkit.com, kan ikke downloaded sound lo~
Fra : Søren Hartmann

Dato : 19-03-02 21:29

Jeg kan ikke downloaded sound loops fra www.flashkit.com.

Når jeg er kommet dertil hvor man kan downloaded et sound loop
som wav, aiff mp3 og flashtrack, clicker jeg på f.eks mp3 og et
pop up window åbner men med "The page cannot be displayed". Det
sker uanset hvilket format jeg prøver at downloaded. Jeg har også
logget mig ind, hvilket ikke gør nogen forskel.

Hvad er galt?

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Bo Dudek

Dato : 19-03-02 22:25

> [...]
>sker uanset hvilket format jeg prøver at downloaded. Jeg har også
>logget mig ind, hvilket ikke gør nogen forskel.
jeg testede lige for 1 minut siden, og der var ingen problemer :/ mon
du har et program, der forhindrer popup vinduer eller et eller andet i
den stil??

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-03-02 22:48

Hej Søren.

Heller ingen problemer her.
Udover at mine browsere gerne vil afspille lydfilerne selv (ved hjælp af
Quicktime og lign.).
Så jeg er nødt til at højreklikke på linket ("Click here") i
popup-vinduet for at gemme filen.

Henrik