HP5L - papirindtag
Fra : Henning

Dato : 19-03-02 21:15

Der findes et repairkit til den gamle HP5L, når den tager mere end eet
stykke papir ind ad gangen.
Hvor er det nu, man bestiller det? (Så vidt jeg husker er det gratis?)

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 19-03-02 21:18

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev

> Der findes et repairkit til den gamle HP5L, når den tager mere end eet
> stykke papir ind ad gangen.
> Hvor er det nu, man bestiller det? (Så vidt jeg husker er det gratis?)

http://195.92.173.150/hp_select_countries.asp

mvh
Peter

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 19-03-02 22:02

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Der findes et repairkit til den gamle HP5L, når den tager mere end eet
> stykke papir ind ad gangen.
> Hvor er det nu, man bestiller det? (Så vidt jeg husker er det gratis?)

Det gør du her:

http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp

og der går typisk 1-2 uger før det kommer. Det har virket på alle de HP'ere
jeg har installeret det på (vi har en del hvor jeg arbejder).

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Fra : Glenn hagedorn

Dato : 22-03-02 03:21

Der står 6L ikke 5L men det virker måske også på 5L selvom det ikke er
beskrevet, jeg har samme problem med min HP 5L og har bestilt håber det
virker. Venligst Glenn.

..

Fra : Henning

Dato : 23-03-02 08:16

On Fri, 22 Mar 2002 03:21:23 +0100, "Glenn hagedorn"
<glennhagedorn@esenet.dk> wrote:

>Der står 6L ikke 5L men det virker måske også på 5L selvom det ikke er
>beskrevet, jeg har samme problem med min HP 5L og har bestilt håber det
>virker. Venligst Glenn.

Jeg har bestilt - ud fra billederne ligner det meget den, som skal
bruges til 5L.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk