ul og css
Fra : tobias

Dato : 19-03-02 20:19

Hej,

jeg har følgende css;

ul{
list-style-image:url(../billeder/ulpic.gif);
margin:75px;
margin-left:20px;
margin-top:20px;
margin-bottom:20px;
}

jeg kan ikke styre afstanden imellem billede (bullet) og listepunktet med
dette css, da det kun har indflydelse på hele opstillingen.

Hvordan øger jeg afstanden imellem teksten i et listepunkt og billedet ?

Jeg har prøvet det samme under li, men uden held;-(

Har I en idé om dette?

tobias

Fra : KH

Dato : 19-03-02 21:46

"tobias" <tobi@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan øger jeg afstanden imellem teksten i et listepunkt og billedet ?
>
> Jeg har prøvet det samme under li, men uden held;-(

Har du prøvet med:
ul{
list-style-image:url(../billeder/ulpic.gif);
margin-right:75px;
margin-left:20px;
margin-top:20px;
margin-bottom:20px;
}

??
Tilføj "right" i den første attribut...

Hvis ikke det virker, så ved jeg det ikke..men prøv..

Mvh. Klaus.
www.fladskov.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-02 21:49