Den NG med moderated
Fra : MrWheel

Dato : 19-03-02 19:53

Hvad er det nu den hedder den NG, noget med at den er engelsk, en der kan
hjælpe mig??

//MrWheel

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-03-02 20:34

"MrWheel" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det nu den hedder den NG, noget med at den er engelsk, en der
kan
> hjælpe mig??

Jeg ville gerne hjælpe, men jeg forstår slet ikke spørgsmålet
Hvilket emne debattes i den gruppe du søger ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : MrWheel

Dato : 19-03-02 21:32

> Jeg ville gerne hjælpe, men jeg forstår slet ikke spørgsmålet
> Hvilket emne debattes i den gruppe du søger ?

Vist nok noget med sex og kørestole noget i den dur

Fra : MrWheel

Dato : 19-03-02 21:38

> kan
>
> Jeg ville gerne hjælpe, men jeg forstår slet ikke spørgsmålet
> Hvilket emne debattes i den gruppe du søger ?

Jeg fandt den selv, takker alligevel for hjælpen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-03-02 22:40

> Jeg fandt den selv, takker alligevel for hjælpen

Jeg var vist ikke til megen hjælp, men velbekomme alligevel