|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Advarsel mod BlueTel Fra : HSK
 | 
 Dato :  19-03-02 19:02
 | 
 |  | Hej
 
 Jeg vil bare lige advare Jer mod BlueTel-kæden. Undgå at handle i deres
 butikker, hvis I kan!
 Jeg har haft en telefon til reparation der i nu 3 måneder og det er 5. gang
 den er til reparation. De nægter at ombytte den eller give mig pengene
 retur - så nu har jeg klaget over dem til Forbrugerstyrelsen.
 
 /Henrik
 
 
 
 
 |  |  | 
  Nick Christensen (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nick Christensen
 | 
 Dato :  19-03-02 19:49
 | 
 |  | > Jeg vil bare lige advare Jer mod BlueTel-kæden. Undgå at handle i deres
 > butikker, hvis I kan! Jeg har haft en telefon til reparation der i nu 3
 > måneder og det er 5. gang den er til reparation. De nægter at ombytte
 
 Uden at kende til den konkrete sag;
 
 Bluetel er nok ikke problemet i denne sag. Det er nok nærmere det værksted
 som Bluetel benytter der ikke vil ombytte den, eller lave den på garantien.
 
 Hvilken telefon drejer det sig om?
 
 --
 
 Nick Christensen
 - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 
 
 
 
 |  |  | 
  Claus Nielsen (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Nielsen
 | 
 Dato :  19-03-02 20:34
 | 
 |  | Hej,
 
 Er der ikke noget med at man med den nye købelov i hånden kan forlange at få
 en ny vare, hvis den man har er gået i stykker ?  Det er jeg ret ikker på.
 
 Prøv at sige det til dem.
 
 Mvh.
 
 Claus
 "Nick Christensen" <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk>
 skrev i en meddelelse news:a7816u$fgb$1@sunsite.dk...
 > > Jeg vil bare lige advare Jer mod BlueTel-kæden. Undgå at handle i deres
 > > butikker, hvis I kan! Jeg har haft en telefon til reparation der i nu 3
 > > måneder og det er 5. gang den er til reparation. De nægter at ombytte
 >
 > Uden at kende til den konkrete sag;
 >
 > Bluetel er nok ikke problemet i denne sag. Det er nok nærmere det værksted
 > som Bluetel benytter der ikke vil ombytte den, eller lave den på
 garantien.
 >
 > Hvilken telefon drejer det sig om?
 >
 > --
 >
 > Nick Christensen
 >  - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
   Nick Christensen (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nick Christensen
 | 
 Dato :  19-03-02 21:10
 | 
 |  | > Er der ikke noget med at man med den nye købelov i hånden kan forlange
 > at få en ny vare, hvis den man har er gået i stykker ?  Det er jeg ret
 
 Loven er endnu ikke vedtaget. Så nej.
 
 --
 
 Nick Christensen
 - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 
 
 
 
 |  |  | 
   HSK (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : HSK
 | 
 Dato :  19-03-02 21:25
 | 
 |  | Hvis loven er vedtaget, så er det for varer købt efter 1. jan 2002.
 Pågældende telefon er købt i februar (ca) 2001, men stadigvæk... Den var
 under et år gammel da jeg indleverede den til BlueTel, så jeg har vel stadig
 min garanti osv.
 
 "Claus Nielsen" <cbn@mail1.stofanet.dk> wrote in message
 news:3c9792d4$0$274$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Hej,
 >
 > Er der ikke noget med at man med den nye købelov i hånden kan forlange at
 få
 > en ny vare, hvis den man har er gået i stykker ?  Det er jeg ret ikker på.
 >
 > Prøv at sige det til dem.
 >
 > Mvh.
 >
 > Claus
 > "Nick Christensen"
 <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk>
 > skrev i en meddelelse news:a7816u$fgb$1@sunsite.dk...
 > > > Jeg vil bare lige advare Jer mod BlueTel-kæden. Undgå at handle i
 deres
 > > > butikker, hvis I kan! Jeg har haft en telefon til reparation der i nu
 3
 > > > måneder og det er 5. gang den er til reparation. De nægter at ombytte
 > >
 > > Uden at kende til den konkrete sag;
 > >
 > > Bluetel er nok ikke problemet i denne sag. Det er nok nærmere det
 værksted
 > > som Bluetel benytter der ikke vil ombytte den, eller lave den på
 > garantien.
 > >
 > > Hvilken telefon drejer det sig om?
 > >
 > > --
 > >
 > > Nick Christensen
 > >  - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 > >
 > >
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
    Peter Rongsted (21-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Rongsted
 | 
 Dato :  21-03-02 00:17
 | 
 |  | "HSK" <hsk@hotmail.com> wrote:
 
 >Hvis loven er vedtaget, så er det for varer købt efter 1. jan 2002.
 >Pågældende telefon er købt i februar (ca) 2001, men stadigvæk... Den var
 >under et år gammel da jeg indleverede den til BlueTel, så jeg har vel stadig
 >min garanti osv.
 
 Når en ting får udbedret en fejl eller mangel, så træder den et års
 begrænsning på reklamationsretten ud af kraft. Tilbage er
 forældelsesloven, som giver dig ret til at klage over den samme fejl i
 fem år.
 
 Du har næppe på noget tidspunkt haft garanti, da de så skal udbedre fejl
 opstået ved et uheld fx. hvis du tabte den på et betongulv.
 
 Peter
 
 
 |  |  | 
  Mark Andreas Christe~ (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Andreas Christe~
 | 
 Dato :  19-03-02 21:04
 | 
 |  | 
 "Nick Christensen" <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk>
 wrote in message ¨
 
 > Bluetel er nok ikke problemet i denne sag. Det er nok nærmere det værksted
 > som Bluetel benytter der ikke vil ombytte den, eller lave den på
 garantien.
 
 Da Bluetel er forhandleren så er det også deres ansvar, at kunden får en
 ordentligt service.
 
 Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen
 
 
 
 
 |  |  | 
   Nick Christensen (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nick Christensen
 | 
 Dato :  19-03-02 21:11
 | 
 |  | >> Bluetel er nok ikke problemet i denne sag. Det er nok nærmere det
 >> værksted som Bluetel benytter der ikke vil ombytte den, eller lave
 
 > Da Bluetel er forhandleren så er det også deres ansvar, at kunden får
 > en ordentligt service.
 
 Klart. Og det havde nok også været hensigtsmæssigt, nu når telefonen har
 været gået i stykker 5 gange på 3 mdr.
 
 Men så længe Bluetel tilbyder at sende den til reperation (går jeg udfra
 de gør), så bryder de ingen lovgivning.
 
 Men det er absolut ikke god kundeservice :(
 
 --
 
 Nick Christensen
 - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 
 
 
 
 |  |  | 
    HSK (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : HSK
 | 
 Dato :  19-03-02 21:23
 | 
 |  | Hov, den er ikke gået 5 gange i stykker på 3 måneder. Det er 5. gang den er
 til reparation, denne gang har det bare taget over 3 måneder, og jeg har
 ikke hørt en lyd fra BlueTel endnu.
 
 /Henrik
 
 "Nick Christensen" <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk>
 wrote in message news:a7860n$49s$1@sunsite.dk...
 > >> Bluetel er nok ikke problemet i denne sag. Det er nok nærmere det
 > >> værksted som Bluetel benytter der ikke vil ombytte den, eller lave
 >
 > > Da Bluetel er forhandleren så er det også deres ansvar, at kunden får
 > > en ordentligt service.
 >
 > Klart. Og det havde nok også været hensigtsmæssigt, nu når telefonen har
 > været gået i stykker 5 gange på 3 mdr.
 >
 > Men så længe Bluetel tilbyder at sende den til reperation (går jeg udfra
 > de gør), så bryder de ingen lovgivning.
 >
 > Men det er absolut ikke god kundeservice :(
 >
 > --
 >
 > Nick Christensen
 >  - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
     HSK (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : HSK
 | 
 Dato :  19-03-02 21:28
 | 
 |  | .....desuden skriver du at sålænge de tilbyder reparation, så bryder de ikke
 loven.. De har ikke "for evigt" at prøve at reparere den i, det skal være
 indenfor "rimelig" tid. Og i nov/dec 2001 sagde de der ville gå max. 3 uger.
 
 "HSK" <hsk@hotmail.com> wrote in message
 news:3c979e4d$0$277$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > Hov, den er ikke gået 5 gange i stykker på 3 måneder. Det er 5. gang den
 er
 > til reparation, denne gang har det bare taget over 3 måneder, og jeg har
 > ikke hørt en lyd fra BlueTel endnu.
 >
 > /Henrik
 >
 > "Nick Christensen"
 <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk>
 > wrote in message news:a7860n$49s$1@sunsite.dk...
 > > >> Bluetel er nok ikke problemet i denne sag. Det er nok nærmere det
 > > >> værksted som Bluetel benytter der ikke vil ombytte den, eller lave
 > >
 > > > Da Bluetel er forhandleren så er det også deres ansvar, at kunden får
 > > > en ordentligt service.
 > >
 > > Klart. Og det havde nok også været hensigtsmæssigt, nu når telefonen har
 > > været gået i stykker 5 gange på 3 mdr.
 > >
 > > Men så længe Bluetel tilbyder at sende den til reperation (går jeg udfra
 > > de gør), så bryder de ingen lovgivning.
 > >
 > > Men det er absolut ikke god kundeservice :(
 > >
 > > --
 > >
 > > Nick Christensen
 > >  - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 > >
 > >
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
      Nick Christensen (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nick Christensen
 | 
 Dato :  19-03-02 21:36
 | 
 |  | 
 
            > Hov, den er ikke gået 5 gange i stykker på 3 måneder. Det er 5. gang den
 > er til reparation, denne gang har det bare taget over 3 måneder, og jeg
 Ahh! Det er jo noget helt andet.
 > ....desuden skriver du at sålænge de tilbyder reparation, så bryder de
 > ikke loven.. De har ikke "for evigt" at prøve at reparere den i, det
 Nej, selvfølgelig har de ikke for evigt. Rimelig tid må vel være en ca.
 10-14 hverdage (MAKS.).
 Hvis der intet at gøre i forretning, og du har gået hele vejen også med
 butikkenschef, så ville jeg prøve at ringe til hovedkontoret.
 Kig på www.bluetel.dk  for mere info.
 Ellers er sidste udvej jo desværre forbrugerstyrelsen.
            
             |  |  | 
       HSK (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : HSK
 | 
 Dato :  19-03-02 21:44
 | 
 |  | 
 > Nej, selvfølgelig har de ikke for evigt. Rimelig tid må vel være en ca.
 > 10-14 hverdage (MAKS.).
 Lige præcis min opfattelse! Hvis de så bare havde tilbudt mig en
 lånetelefon, så kunne de "købe" sig lidt ekstra tid til at lave den i.
 > Hvis der intet at gøre i forretning, og du har gået hele vejen også med
 > butikkenschef, så ville jeg prøve at ringe til hovedkontoret.
 Ja, det er butikschefen der stejler. Han sagde ordret til mig, at hvis han
 gav mig pengene retur, ville han stå uden job dagen efter. Sikke dog et godt
 og trygt job han må have, at han frygter en fyreseddel hvis han retter sig
 efter Købeloven    > Ellers er sidste udvej jo desværre forbrugerstyrelsen.
 Forbrugerstyrelsen har allerede modtaget relevant information samt et
 klagegebyr. Problemet er bare at de "sylter" min sag fordi de er ved at
 drukne i gamle ubehandlede sager. Jeg fik et brev forleden dag med besked om
 at ventetiden var meeeeeget lang    Faktisk skrev jeg også til Nokia Danmark, som har kontaktet mig og sagt at
 jeg skulle ringe til dem, hvis der blev yderligere problemer. Det kunne være
 jeg skulle benytte mig af det og se, om de ikke kan trække i nogle tråde for
 mig....
 /Henrik
            
             |  |  | 
        Nick Christensen (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nick Christensen
 | 
 Dato :  19-03-02 22:07
 | 
 |  | >> Nej, selvfølgelig har de ikke for evigt. Rimelig tid må vel være en ca.
 
 > lånetelefon, så kunne de "købe" sig lidt ekstra tid til at lave den i.
 
 Har du ikke engang fået det. Nej, det er godtnok skidt service. Hvis man
 skal regne med BT for tiden. Så har de ellers penge nok ;)
 
 > Faktisk skrev jeg også til Nokia Danmark, som har kontaktet mig og sagt
 > at jeg skulle ringe til dem, hvis der blev yderligere problemer. Det
 > kunne være jeg skulle benytte mig af det og se, om de ikke kan trække i
 
 Jeg ville personligt ringe til Bluetels hovedkontor i morgen. Evt. kan du
 prøve at kontakte hende der har skrevet den pressemeddelse på Bluetels
 hjemmeside. Hun må sidde ret højt oppe når hun skriver pressemeddelser.
 
 Du må prøve alle muligheder du har. Så prøv Nokia også. De må jo også være
 interseret i at få denne sag ud af verden.
 
 --
 
 Nick Christensen
 - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 
 
 
 
 |  |  | 
        NoTrabajo (22-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : NoTrabajo
 | 
 Dato :  22-03-02 07:54
 | 
 |  | 
 "HSK" <slet_hsk_slet@2840.dk> skrev i en meddelelse
 news:3c97a411$0$266$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > Ja, det er butikschefen der stejler. Han sagde ordret til mig, at hvis han
 > gav mig pengene retur, ville han stå uden job dagen efter. Sikke dog et godt
 > og trygt job han må have, at han frygter en fyreseddel hvis han retter sig
 > efter Købeloven    Godt at man ikke er på det forbandede arbejdsmarked. Det var dog en grusom måde det
 arbejdende folk bliver behandlet på i vore dage. Så hellere leve af bistandshjælp, så ved
 man da hvad man (ikke) har.
 NoTrabajo
            
             |  |  | 
         Hanzen (22-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hanzen
 | 
 Dato :  22-03-02 09:21
 | 
 |  | 
 "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:a7ekeg$3la$1@sunsite.dk...
 >
 > "HSK" <slet_hsk_slet@2840.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3c97a411$0$266$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 >
 > > Ja, det er butikschefen der stejler. Han sagde ordret til mig, at hvis
 han
 > > gav mig pengene retur, ville han stå uden job dagen efter. Sikke dog et
 godt
 > > og trygt job han må have, at han frygter en fyreseddel hvis han retter
 sig
 > > efter Købeloven    >
 > Godt at man ikke er på det forbandede arbejdsmarked. Det var dog en grusom
 måde det
 > arbejdende folk bliver behandlet på i vore dage. Så hellere leve af
 bistandshjælp, så ved
 > man da hvad man (ikke) har.
 >
 > NoTrabajo
 >
 >
 For et par dage siden læste jeg her på nettet at Bluetels hovedkontor og
 flere butikker var blevet ransaget i forbindelse med noget kreativ tænkning
 med tilskud.
 Mon der skulle være en forbindelse?
 Jeg har ikke lige kunnet finde hvor, men da du jo har god tid kan du selv
 prøve at finde det.     --
 hilzen
 Hanzen
 Hvorfor kan kvinder ikke lære at slå toiletbrædtet op når de er færdige?
            
             |  |  | 
         Leif den lykkelige (23-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Leif den lykkelige
 | 
 Dato :  23-03-02 14:23
 | 
 |  | 
 "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:a7ekeg$3la$1@sunsite.dk...
 >
 > "HSK" <slet_hsk_slet@2840.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3c97a411$0$266$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 >
 > > Ja, det er butikschefen der stejler. Han sagde ordret til mig, at hvis
 han
 > > gav mig pengene retur, ville han stå uden job dagen efter. Sikke dog et
 godt
 > > og trygt job han må have, at han frygter en fyreseddel hvis han retter
 sig
 > > efter Købeloven    >
 > Godt at man ikke er på det forbandede arbejdsmarked. Det var dog en grusom
 måde det
 > arbejdende folk bliver behandlet på i vore dage. Så hellere leve af
 bistandshjælp, så ved
 > man da hvad man (ikke) har.
 Hmm, siden du er så klog, bør din meget gode viden jo ku skaffe dig et job
  , men at leve på bistandshjælp, er sgu heller ikke lykken, hvor de kan
 finde på at sætte folk til at feje gader for en 11 kr i timen, men de har
 også skåret ned på aktiverings programmer i kommunerne, så kan folk jo bare
 få lov til at gå og hygge sig.
 --
 Med venlig hilsen fra
 Leif Andersen
 Radikale Venstre
 Icq 36558722
http://hjem.get2net.dk/Andersen30/Index.html |  |  | 
          NoTrabajo (23-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : NoTrabajo
 | 
 Dato :  23-03-02 22:57
 | 
 |  | 
 "Leif den lykkelige" <Leif.Andersen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
 news:or%m8.51$iY6.1162@news.get2net.dk...
 >
 > "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 > news:a7ekeg$3la$1@sunsite.dk...
 > >
 > > "HSK" <slet_hsk_slet@2840.dk> skrev i en meddelelse
 > > news:3c97a411$0$266$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > >
 > > > Ja, det er butikschefen der stejler. Han sagde ordret til mig, at hvis
 > han
 > > > gav mig pengene retur, ville han stå uden job dagen efter. Sikke dog et
 > godt
 > > > og trygt job han må have, at han frygter en fyreseddel hvis han retter
 > sig
 > > > efter Købeloven    > >
 > > Godt at man ikke er på det forbandede arbejdsmarked. Det var dog en grusom
 > måde det
 > > arbejdende folk bliver behandlet på i vore dage. Så hellere leve af
 > bistandshjælp, så ved
 > > man da hvad man (ikke) har.
 >
 > Hmm, siden du er så klog, bør din meget gode viden jo ku skaffe dig et job
 >   , men at leve på bistandshjælp, er sgu heller ikke lykken, ...
 Det er i hvert fald bedre end at gå på arbejde. Ved hjælp af min høje intelligens er det
 indtil nu lykkedes mig at undgå aktivering.
 NoTrabajo
            
             |  |  | 
  HSK (19-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : HSK
 | 
 Dato :  19-03-02 21:20
 | 
 |  | 
 
            Hej Nick
 Jeg kan da som forbruger ikke tage mig af, om det er BlueTels værksted, der
 skaber problemet. Fact er, at det er BlueTel, som har solgt mig telefonen,
 og dermed skal overholde deres forpligtelser som Købeloven foreskriver (om
 afhjælpning af en vares mangler). Da telefonen, en Nokia 6210, gentagne
 gange har været til reparation for den samme fejl uden at det har hjulpet
 noget, så kan jeg som forbruger kræve at få ombyttet den til en ny,
 tilsvarende model, eller kræve handlen ophævet. Begge dele har jeg forsøgt,
 men uden held.
 /Henrik
 >  - Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)
 Hehe.. Ja, gad vide om den stadig eksisterer...    |  |  | 
   KSK (22-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KSK
 | 
 Dato :  22-03-02 10:24
 | 
 |  | 
 
            nå jeg skrev lilg til dem om jeg læst om deres kunden service og at det ikke
 er der jeg vil købe min ny telefon
 hvis der er andre der lige vil senden den en besked om vi ha læst om dem på
 nette så er linke her
http://www.bluetel.dk/ KsK
 "HSK" <hsk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:3c979d63$0$259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 >
            
             |  |  | 
  KSK (22-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KSK
 | 
 Dato :  22-03-02 10:16
 | 
 |  | 
 
 > Jeg vil bare lige advare Jer mod BlueTel-kæden. Undgå at handle i deres
 > butikker, hvis I kan!
 > Jeg har haft en telefon til reparation der i nu 3 måneder og det er 5.
 gang
 > den er til reparation. De nægter at ombytte den eller give mig pengene
 > retur - så nu har jeg klaget over dem til Forbrugerstyrelsen.
 >
 > /Henrik
 
 som om det var noget !!!!
 
 jeg hade min nokia3310 i 14 dage  købt hos FREDGÅRD det er nu et år side og
 jeg har stadigvæk ikke min telefon, de påstår den er vandskadet ??
 men jeg har kunne haft telefon i 14 dage og nu skal jeg betale 400 kr. for
 at får min defekt telefon tilbage SÅ til Alle Spring FREDGÅRD over nå i skal
 handler HI-FI og Telefon  i skal ihverttilfæde ikke handle i AMAGER CENTER
 HOS FREDGÅRD
 KsK
 
 
 
 
 |  |  | 
  DWM (30-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : DWM
 | 
 Dato :  30-03-02 19:53
 | 
 |  | "KSK" <ksk@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:3c9b115a$0$87886$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > jeg hade min nokia3310 i 14 dage  købt hos FREDGÅRD det er nu et år side og
 > jeg har stadigvæk ikke min telefon, de påstår den er vandskadet ??
 
 Du er langt fra den eneste der har det problem.
 De siger garenteret at du har spildt noget i den men faktum er at
 nogle mobiltelefoner i dag ikke kan holde til at komme ud fra
 kulden og ind i varmen derhjemme da der dannes kondens i
 telefonen. Jeg har hørt at det især skulle gælde Nokia 3310/3330.
 
 /Kenneth Iversen
 
 
 
 |  |  | 
   /me (30-03-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : /me
 | 
 Dato :  30-03-02 21:21
 | 
 |  | BlueTal er godt... Fedt sted... God behandling.....
 
 /me
 No lame SIGNATURER
 
 "DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
 news:3ca6095b$0$58875$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > "KSK" <ksk@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3c9b115a$0$87886$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > > jeg hade min nokia3310 i 14 dage  købt hos FREDGÅRD det er nu et år side
 og
 > > jeg har stadigvæk ikke min telefon, de påstår den er vandskadet ??
 >
 > Du er langt fra den eneste der har det problem.
 > De siger garenteret at du har spildt noget i den men faktum er at
 > nogle mobiltelefoner i dag ikke kan holde til at komme ud fra
 > kulden og ind i varmen derhjemme da der dannes kondens i
 > telefonen. Jeg har hørt at det især skulle gælde Nokia 3310/3330.
 >
 > /Kenneth Iversen
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |