Nu er det afgjort,....
Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-03-02 18:58

.....AnnK, jeg og et par flere skal nusse ulve den 25. januar 2003, vi fik de
sidste ledige pladser i hele måneden.

Jeg glæder mig vanvittigt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K

Dato : 19-03-02 19:33

Jepper
Det bliver nok én af de bedste ferier, vi har holdt i mange år! )
Ferien er bestilt på jobbet... hunde- og kattesitteren er bestilt... og
Manden er begyndt at strege ud i kalenderen
Men Manden får altså IKKE lov til at sidde på bagsædet, når vi skal
hjem! *sss*

Mvh Ann

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-03-02 20:38

Heller ikke sammen med dig, hihihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-03-02 20:37

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:a7808f$cd8$1@sunsite.dk...
> Jepper
> Det bliver nok én af de bedste ferier, vi har holdt i mange år! )

Bah, jeg håber at det regner den dag
Hvor hen skal I ?. Det må da være et sted hvor de ikke kender Jer i forvejen

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-03-02 23:06

Japp det er det, vil skal til Sverige Norrkøbing tror jeg - Kolmården
naturpark

Men vi skal bo hos nogen der kender mig hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Verner

Dato : 19-03-02 21:40

On Tue, 19 Mar 2002 18:58:05 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>....AnnK, jeg og et par flere skal nusse ulve den 25. januar 2003, vi fik de
>sidste ledige pladser i hele måneden.

fut...
dk.fritid.dyr.ulve

Verner

Fra : Tine Yding Jensen

Dato : 19-03-02 23:43

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> ....AnnK, jeg og et par flere skal nusse ulve den 25. januar 2003, vi fik
> [...]

Hej Nina, Ann K. m.fl.

Rigtig god fornøjelse - glæder mig til at høre hvordan det går, selvom der
er lang tid til

Mange hilsener

Tine