MS Windows
briani 27239
Periodisk problem i XP Pro
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-03-02 18:53

En gang imellem oplever jeg med det samme efter at maskinen er startet op,
at min stfinder hænger voldsomt, hver gang jeg gerne vil se indholdet i "My
computer". Det gælder også, når jeg clicker på drop down-pilen ud for
adresselinien. Det kan så tage helt op til et par minutter, før den er klar
til at vise noget.

Hvad kan det være, der forårsager det?

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 19-03-02 19:33

Hej Christian
Har du kørt diskdefragmentering for nyligt?
Hilsen
Jørgen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-03-02 19:43

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl> wrote in message
> Hej Christian
> Har du kørt diskdefragmentering for nyligt?
> Hilsen
> Jørgen

Nej, men hvilken rolle kan det spille?

Hvis jeg eksempelvis vil have stifinderen til at vise indholdet af "My
computer", altså i dette tilfælde noget i retning af....

C:
D:
Control Panel
(etc).

.... skal den vel ikke ind og læse noget særligt på selve drevene eller hvad?

Fra : lillekurt

Dato : 19-03-02 22:05

Jeg oplever det også. men hos mig er det let at forstå: det sker kun når jeg
har en CD i drevet. Mit drev kan være en evighed om at registrere en CD og
XP venter bare imens.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-03-02 22:18

"lillekurt" <NOSPAMlillekurt@grin.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> har en CD i drevet. Mit drev kan være en evighed om at registrere en CD og

Hos mig sker det også når drevene er tomme.