Telia kommer emd ADSL.
Fra : Søren Blom

Dato : 19-03-02 15:41

hej

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?Avis=IG&Dato=20020319&Kategori=ELEKT
RONIK&Lopenr=103220020&Ref=AR

Kan man læse at Telia nu også vil tilbyde ADSL.

Vent nu med at skrig på priser, det kommer sikkert

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 16:01

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?Avis=IG&Dato=20020319&Kategori=ELEKT
> RONIK&Lopenr=103220020&Ref=AR
>
> Kan man læse at Telia nu også vil tilbyde ADSL.
>
> Vent nu med at skrig på priser, det kommer sikkert

Som diskuteret tidligere,, har Telia tilbudt ADSL til erhverv længe.....!

For mig at se, er Telia håbløs. Med hensyn til udbygning. De skriver de vil
starte i København og forsætte ud mod andre store byer.... Det var det
Cybercity, Tiscali og TDC startede for ca. 3 år siden......

Se bare deres GSM 1800 netværk... Det er håbløs bagefter, og har stadig
elendie dækning. Selv byerne.... De bruger bla radio-links... og der er
problemer med forsinkelse. Som via satellit osv.

De skal ski igang med at dække hele Danmark, hvis de vil have kunder på
bordet....

De er allerede i vild hunger efter kunder på deres 1010 fastnet.... De er
helt vild for at tilbyde telefonabonnement,, til "langt" under TDC priser,
til "hemmelige" priser..... De har ski ringet 3 gange eller ligende... bare
fordi man har oprettet et dial-up internet abo. for flere år siden...

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-03-02 16:44

In article <3c9752ab$0$265$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Bjarke Hansen wrote:

> Som diskuteret tidligere,, har Telia tilbudt ADSL til erhverv længe.....!

Dette produkt er dog rettet mod privatbrugere.

> [...]
> problemer med forsinkelse. Som via satellit osv.
>
> De skal ski igang med at dække hele Danmark, hvis de vil have kunder på

Svjv er Telia Mobile ved at sætte master ret mange steder efter at de
fik deres GSM900-licens?

> De er allerede i vild hunger efter kunder på deres 1010 fastnet.... De er
> helt vild for at tilbyde telefonabonnement,, til "langt" under TDC priser,
> til "hemmelige" priser.....

Hemmelige priser? Hvordan kan de være det?

--
Andreas Plesner Jacobsen | baz bat bamus batis bant.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 17:30

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message

> Hemmelige priser? Hvordan kan de være det?

Spørg ikke mig..

..... Vi giver et rigtig godt tilbud specielt til dig, fordi vi kender dig
fra tidligere..... Det var vist 10 % billigere, end anonceret

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-03-02 17:32

Andreas Plesner Jacobsen skrev:

>Hemmelige priser? Hvordan kan de være det?

Jeg er også blevet ringet op af dem, jeg kunne ikke få priserne på
skrift!

Jeg snakkede med en amatør, som efter nogen tid fortalte at han slet
ikke ringede fra Telia, men fra et Callcenter. Jeg har en veninde der
har været ansat der, som jeg har snakket med bagefter. De må slet ikke
sige de ikke ringer fra Telia (da de "er" Telia, når de ringer for
dem).

Han sagde, at Tele2 (som jeg bruger nu) havde ændret deres priser, så
de nu var opgivet UDEN moms. Jeg fortalte ham, at det kunne jeg ikke
tro på - da jeg ikke havde hørt om disse ændringer, og man så vidt jeg
ved ikke må oplyse priser uden moms til private. Mens jeg snakkede med
ham kunne jeg på Tele2s hjemmeside afkræfte disse priser for ham. Han
blev lidt underlig i stemmen, for som han sagde, så havde han sagt
dette til alle han havde ringet til hele dagen...

Det endte dog med jeg takkede ja - priserne var OK, og jeg kunne
opsige aftalen fra det øjeblik jeg ville. Det undrede mig dog
gevaldigt, at jeg ikke kunne få disse specielle priser på skrift. -
Priser der var et tilbud til nuværende 1010-kunder de kunne se ikke
havde tastet 1010 i lang tid (jeg har brugt 1001 i flere år tror jeg).

Så vidt jeg husker var prisere 20/10 øre. Jeg har endnu ikke hørt
noget fra Telia efter jeg tilmeldte mig - selvom jeg fik at vide, at
jeg ville få en ordrebekræftigelse. MEGET mærkeligt firma...

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 18:28

> [...]
> blev lidt underlig i stemmen, for som han sagde, så havde han sagt
> dette til alle han havde ringet til hele dagen...

Telia bliver og er Sælgere......

Ham jeg talte med,, undrede sig meget over, at jeg virkelig kører ISDN og
ADSL sammen... Det kunne han slet ikke se en sammenhæng i...

Tildels, for de nok heller ikke lov til at tænkte selv....

Da jeg var mobilkunde,, og der var et åbenlyst problem... Så skulle man
igennem 90 spørgsmål, om alt muligt mærkeligt, der slet ikke havde noget med
noget at gøre.. Men det skulle man altså... meget udmyende.....

Fra : Steen

Dato : 19-03-02 19:57

.... læst artiklen, 100Mio. kr. hehehe.. ja det er da dårlig nok til KBH..
ret så sikker på at dette er en dødfødt og stærkt overvurderet AND(svensk
and).
Steen

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-03-02 15:48

On Tue, 19 Mar 2002 17:32:13 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>Priser der var et tilbud til nuværende 1010-kunder de kunne se ikke
>havde tastet 1010 i lang tid (jeg har brugt 1001 i flere år tror jeg).

Du kan stadigvæk taste 1001 selv om du skifter til Telia abonnement,
hvis minutpriserne er billigere dér.

Kurt Brixen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 23:29

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message

> Svjv er Telia Mobile ved at sætte master ret mange steder efter at de
> fik deres GSM900-licens?

Angående dækningen,,,,

Har du prøvet at sammenligne dækningen op i forhold til Orange?

Orange, har jo mindt lige så mange sendepunkter som TDC. Men så i noget
kortere rækkevidde...

Men Telia startede deres gsm 1800 net, jeg tror 6 månedere tidligere end
Orange.... Alligevel dækker Telia som på grøndland, hehe....

Den gang hvor de startede deres net, sagde de at det var total god
lydkvalitet. Der var bedre end fastnet... Jeg prøvede med en ren dcs 1800
telefon... Lydkvaliteten var den værst tænkelige indtilda....!

Hvordan ikke med deres ADSL... Jeg tror ikke meget på det, før man ser faq

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 19-03-02 23:13

On Tue, 19 Mar 2002 16:01:02 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>De skal ski igang med at dække hele Danmark, hvis de vil have kunder på
>bordet....

Måske foretrækker de at tjene penge?

Daniel Stjernholm Andersen - maria@hirse.dk
http://maria.hirse.dk

Fra : Børge T.

Dato : 29-03-02 15:10

> Kan man læse at Telia nu også vil tilbyde ADSL.
>
> Vent nu med at skrig på priser, det kommer sikkert
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk

Muligt, men os med Telia Stofanet vil ALDRIG falde for Telia ADSL.

Stofanet er ustabilt, man kan ikke få oplyst hastighed, fuld af mange små
"huller" der gør det komplet uegnet til f.eks. spil, meget følsomt over for
andre privates "alternative" ledningsføringer (hjemmelavede
antennetilkoblinger uden at betale). Bokse der står så alle kører ind i dem
(Stofasupporter undskyldning), verdens mest elendige førere af rendegravere,
op til 3 gange på en uge har det været nede pga "overgravet kabel", og nej,
det var IKKE det samme kabel.
Ingen Telia til medmindre det er en 256/128 flatrate til 26.95 pr måned.

B.T.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-04-02 07:59

On Fri, 29 Mar 2002 15:09:47 +0100, "Børge T." <chanelle4@hotmail.com>
wrote:

>Ingen Telia til medmindre det er en 256/128 flatrate til 26.95 pr måned.

Det vil sige den dag vi får € så vil du godt have det?

26.95 * 7.43 = 200.24 og til den tid, skal det sikkert nok kunne fås
til et par hunde månedeligt

Kunne alså bare ikke lade være,,,