USB
Fra : PzyCoDesign

Dato : 19-03-02 15:46

Hej NG

Står i den situation med min lille frække blæbare at jeg mangle flere USB
porte.... (har kun en!)
Så hvad skal jeg købe?? Fordi man kan jo også lave netværk med USB... og det
er jo ikke lige det jeg skal.
Har set på nogle USB hubs, men er i tvivl om det er det rigtige. Så hvis
nogen lige kunne svare ville det jo være kanont. mvh. pzyco
www.pzycodesign.dk <--- stedet på nettet du skal besøge!! :)

Fra : JRS

Dato : 19-03-02 18:41

> Har set på nogle USB hubs, men er i tvivl om det er det rigtige.

Det lyder rigtigt nok .. :)

Fra : PzyCoDesign

Dato : 20-03-02 08:22

Hmm.... lyder?? heheh Ok...

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-03-02 20:46

"PzyCoDesign" <warez@pzycodesign.dk> skrev i en meddelelse

> Har set på nogle USB hubs, men er i tvivl om det er det rigtige. Så hvis
> nogen lige kunne svare ville det jo være kanont. mvh. pzyco

Jeg bruger selv denne og er godt tilfreds:

http://www.clasohlson.se/shop/store/main.asp?CatPath=Eq0q1q3q30q32&CampPath=Eq0&SelectedWAG=4181&IsCampaign=N&NoCache=3%2F9%2F2002+6%3A22%3A51+AM#q4181

Kig derefter på:
http://www.clasohlson.se/ hvis du ønsker at se, hvad Clas Ohlson ellers tilbyder.

Claus