Hvordan gør man Netscape's Java stabil?
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-01-01 14:05

Jeg har nu hittet ud af at installere libc5 udgaven af Netscape 4.76 på
en Debian 2.2r2, og det er jo godt nok.

Misteltenen er som altid Java-delen som ikke virker særlig godt, men som
virker ualmindeligt ringe her.

Jeg har bemærket at der udskrives fejlmeddelelser som at den ikke kan
finde __bzero og lignende ved opstart, så jeg har det mistænkt for at
være et biblioteksproblem.

Jeg kan sagtens installere fx IBM's Java eller andet, hvis jeg kan få
Netscape til at snakke med den, men Mozilla er nok for tung. Det er en
120 MHz Pentium med 48 Mb ram. Der køres normalt X via netværk.

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kan få gjort Netscape så
stabil som mulig? Hvilke konfigurationer fungerer problemfrit? Er der
en ældre version der har færre problemer?

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Søren Emig

Dato : 30-01-01 00:41

Desværre kan ikke lade sig gøre! (min erfaring)

/Søren