pda - hvilket mærke?
Fra : Karen

Dato : 19-03-02 14:43

Hej,
Jeg står og overvejer at købe en pda. "Findes" der andre rigtig gode mærker
end Palms? Jeg er ligeglad med om den har farveskærm eller ej, men den skal
selvfølgelig have en god hukommelse, et ordentlig styresystem og
genopladelige lithium batterier.

Desuden har jeg ladet mig fortælle at man når man endelig har købt sådan en
pda, skal man også investere i en masse små tillægsprogrammer såsom
ordentlige tekstbehandlingsprogrammer, regnemaskiner, ordentlige kalender,
printprogammer osv. Er det rigtigt eller var det mere i pdaernes tidernes
morgen?

Vh karen

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 19-03-02 15:10

Karen skrev:

> [...]
> printprogammer osv. Er det rigtigt eller var det mere i pdaernes tidernes

Jeg har selv købt en Palm M105, kan alt det du vil havde - undtagen det
med genopladelige batterier, så skal du op i Palm 500 eller 505 (med
farveskærm).
Men ellers kig i dk.edb.system.lomme-pc gruppen specielt beregnet til
formålet.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Søren Friis

Dato : 20-03-02 08:03

>- undtagen det med genopladelige batterier, så skal du op i Palm 500 eller
505

Der er også genopladelige batterier i fx Palm V og Palm Vx ! Dem kan man
finde brugt til omkring 1k.

/SF