Gl. LG-brænder med win xp
Fra : Bobba_Fet

Dato : 19-03-02 13:53

Det har virket ;)

Jeg har en gammel LG brænder, som stadig fungerer fint!!
Jeg bruger Win XP, og har installeret Easy Cd Creator 5.0 (+update til
Win xp).
Mit problem er nu, hver gang jeg vil brænde en cd, siger Easy cd.... at
jeg skal ligge et tomt medie i ???
Jeg har prøvet med 20 forskellige medier, men uden held.
Jeg prøvede så Win Xp's "eget brænde program" den siger det samme??
Har prøvet at gen-installere software uden sucess??
Nogen der kan hjælpe ;D
(Brænderen fungerer stadig fint, har testet den i min anden maskine med
win98).

Godtager ikke formatering af Pc som svar :)

http://www.kandu.dk/