Sild i Limfjorden ved Aalborg
Fra : Christian Rosenberg ~

Dato : 19-03-02 13:13

Hej NG

Jeg har hørt at der er sild i fjorden lige nu, er det sandt?

Har hørt at det er godt at stå ved broen over til nørresundby.

MVH

Christian

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-03-02 13:13

On Tue, 19 Mar 2002 13:13:15 +0100, "Christian Rosenberg Dahm"
<crda00@control.auc.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Jeg har hørt at der er sild i fjorden lige nu, er det sandt?

Jeps og det underlige er at der faktisk har været sild i laaang tid.

>Har hørt at det er godt at stå ved broen over til nørresundby.

Ja, men specielt på Nørresundby siden.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : holst

Dato : 19-03-02 13:47

"Christian Rosenberg Dahm" <crda00@control.auc.dk> wrote in message
> Jeg har hørt at der er sild i fjorden lige nu, er det sandt?

Hej Dahm...

Jeg kan fortælle dig, at der er MASSER af sild i Limfjorden lige
nu....sidste weekend hev jeg dem op, som aldrig før nede på N. sundby kajen.
Der er forresten også masser af sild i Jomfru Ane Gade når du engang er
færdig med at fiske....pigerne fra Ålborg er helt vilde med fyre med lange
"stænger"

mvh.
Holst

Fra : Guster D

Dato : 19-03-02 15:50

"holst" <holst@nork.auc.dk> wrote in message news:a77bc0$qoc$1@sunsite.dk...

> Hej Dahm...
>
> Jeg kan fortælle dig, at der er MASSER af sild i Limfjorden lige
> nu....sidste weekend hev jeg dem op, som aldrig før nede på N. sundby
kajen.

Tak for oplysningen. Tager derned i løbet af ugen.

> Der er forresten også masser af sild i Jomfru Ane Gade når du engang er
> færdig med at fiske....pigerne fra Ålborg er helt vilde med fyre med lange
> "stænger"

Platte bemærkninger hører ikke til her!

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 19-03-02 15:56

"Guster D" <dahm@it.dk> wrote in message

> Platte bemærkninger hører ikke til her!

Synes nu ellers det var gevaldig hyggeligt ...

/Jan

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-03-02 15:48

On Tue, 19 Mar 2002 15:50:29 +0100, "Guster D" <dahm@it.dk> wrote:

>Platte bemærkninger hører ikke til her!

Helt ærligt! Jeg håber du har glemt en smiley (?)

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Guster D

Dato : 19-03-02 16:08

> Helt ærligt! Jeg håber du har glemt en smiley (?)

Holst kommer bare tit med platte bemærkninger :)

Fra : Hobi

Dato : 19-03-02 18:23

Det er der vist flere der gør......?????

--
MVH
Hobi

--
Mail : Mailto:hobi@post8.tele.dk
Homepage : Http://home8.inet.tele.dk/hobi

Fra : holst

Dato : 19-03-02 16:31

"Guster D" <dahm@it.dk> wrote in message

> Platte bemærkninger hører ikke til her!

Nånå, rolig nu....det var bare for sjov. Det var det smiley'en betød - og
hvis du ikke ved hvordan en smiley ser ud, så ser den sådan her ud:

But anyway...håber du fanger noget!

mvh. Holst

Fra : Guster D

Dato : 19-03-02 18:08

"holst" <holst@nork.auc.dk> wrote in message news:a77l02$spg$1@sunsite.dk...

> But anyway...håber du fanger noget!

Du kunne jo få fat i en stang og tage med!!

mvh guster

Fra : Jens Larsen

Dato : 19-03-02 22:27

Hej Holst

Humor hører ikke til her! Det er bedst hvis vi sviner hinanden lidt til.

Jeg så dit fotoalbum på din hjemmeside, var det ikke Andres Oper alias "den
røde stjerne" som var med på et af billederne ??

Mvh Jens

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-03-02 08:37

On Tue, 19 Mar 2002 22:27:26 +0100, "Jens Larsen"
<stormly@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej Holst

Hej Jens.

>Jeg så dit fotoalbum på din hjemmeside, var det ikke Andres Oper alias "den
>røde stjerne" som var med på et af billederne ??

Nu er det ikke lige Holst's hjemmeside du har kigget på, men min. Og
jo, det er Andres Oper som sidder med min datter. Min kone er fra
Estland og derigennem kender vi Oper og Zelinski.

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Christian Rosenberg ~

Dato : 20-03-02 10:38

Fra : Guster D

Dato : 20-03-02 22:30

Hej NG

Jeg var nede ved kajen lige til højre over broen i Nørresundby. Der var ret
meget gang i den. Selv fangede jeg dog kun 3 store sild, men jeg så andre
der halede omkring 50 ind.
Det kan anbefales.

Guster D