right-click
Fra : Stig Hamstad

Dato : 19-03-02 11:05

Finnes det en mulighet til å benytte right-click funksjonen i flash? F.eks.
slik man bruker release, press, keypress etc.

Stig

Fra : Bo Dudek

Dato : 19-03-02 12:38

>Finnes det en mulighet til å benytte right-click funksjonen i flash? F.eks.
>slik man bruker release, press, keypress etc.
kan du uddybe det lidt mere??

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Stig Hamstad

Dato : 19-03-02 19:10

"Bo Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i melding
F.eks.

> kan du uddybe det lidt mere??

Jeg ønsker å bruke right-click til å rotere et mc 45 grader cw for hvert
klikk. Release-funksjonen er brukt til andre formål. Foreløpig benytter jeg
"space" (keypress) til dette. Men lurer altså på om jeg kunne gjøre dette
med right-click (press eller release) i stedet?

Stig

Fra : Bo Dudek

Dato : 19-03-02 21:17

[...]
> [...]
>"space" (keypress) til dette. Men lurer altså på om jeg kunne gjøre dette
>med right-click (press eller release) i stedet?
Jo, det kan du da sagtens. Hvis du laver et OnClipEvent på dit MC, som
bruger GetProperty og SetProperty til at finde og sætte _rotate, så er
det ingen sag. :)

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 19-03-02 23:48

"Bo Dudek" <bo@bodudek.dk> wrote in message
> [...]
> Jo, det kan du da sagtens. Hvis du laver et OnClipEvent på dit MC, som
> bruger GetProperty og SetProperty til at finde og sætte _rotate, så er
> det ingen sag. :)

Øh OnClipEvent - medtager da vist ikke højreklik gør den ?

Bo

Fra : Bo Dudek

Dato : 20-03-02 08:26

[...]
>Øh OnClipEvent - medtager da vist ikke højreklik gør den ?
hov, nu er jeg en spade.. nej, kan bare ikke kende forskel på højre og
venstre.. ;)

Fra : Stig Hamstad

Dato : 20-03-02 12:03

> [...]
> hov, nu er jeg en spade.. nej, kan bare ikke kende forskel på højre og
> venstre.. ;)

Viss dere gidder, så kan dere nå se hva jeg mener her:
http://www.gruble.net/fyrstikk-grubliser/f1.htm

Stig

Fra : Bo Dudek

Dato : 20-03-02 12:21

[...]
>Viss dere gidder, så kan dere nå se hva jeg mener her:
>http://www.gruble.net/fyrstikk-grubliser/f1.htm
jeg forstår hvad du mener, men nej, jeg tror egentlig ikke, at man kan
bruge højreklik til noget..