Session cookies
Fra : Sandra

Dato : 19-03-02 11:03

Hej,

Mine scripts kan pludselig ikke huske min sessions længere, og
jeg har fået at vide, at det kan være fordi browseren kan have
slået min session cookie fra.. Er der nogen der ved hvordan jeg
kan se det? og hvis det er tilfældet, hvordan jeg slår dem til
igen..

På forhånd tak

Sandra

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-03-02 11:42

"Sandra" <Studiner2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slået min session cookie fra.. Er der nogen der ved hvordan jeg
> kan se det? og hvis det er tilfældet, hvordan jeg slår dem til

Det er ikke "Session Cookies" men blot "cookies" du skal have slået til. Og
hvordan dette gøres kommer an på din browser.

--
Jakob Andersen

Fra : Sandra

Dato : 19-03-02 12:01

Hej igen,

Nå på den måde. Jamen så er den slået til

Sandra

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 21-03-02 00:41

> [...]
> slået min session cookie fra.. Er der nogen der ved hvordan jeg
> kan se det? og hvis det er tilfældet, hvordan jeg slår dem til

Indstilling af Internet explorer 6.0

Vælg "funktioner" (øverst i MSIE)
Tryk på "internet indstillinger"
Der dukker nu et nyt vindue op
Vælg fanebladet "beskyttelse af personlige oplysninger"
Tryk på knappen "avanceret"
Der dukker nu et nyt vindue op
sæt hak udfor "Tilsidesæt automatisk behandling af cookies"
Sæt hak udfor "tillad altid cookies under sessionen"
Tryk OK, og vinduet lukker
Tryk OK (igen) og vinduet lukker

nu burde det virke...

thomas