Få et PHPscript til at loades/køres på ser~
Fra : Christian Borchgrevi~

Dato : 19-03-02 10:02

Jeg har et PHPscript som ligger på server og som når det køres henter noen
nyheder fra en anden site. Problemet er bare at jeg gerne skulle ha hatt
dette script til at køre en gang i timen for at sjekke om det har kommet
nogle nye nyheter, ellers blir siden helt statisk. Har lest et eller annet
med crontab, men forstår ikke meget af det...

Kan noen hjelpe?

Mvh.

Christian

Fra : Jonas Koch Bentzen