Hp deskjet 540
Fra : Lars

Dato : 19-03-02 09:54

Hej!

Jeg mangler en NT 4 driver til subjekt, men kan ikke finde den på HP´s side!
Jeg kan finde drivere til alle andre modeller Windows, men ikke til NT.
*hulk*

Så er der en venlig sjæl som ligger inde med den og kan smide den op i
dk.binæer ??

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 19-03-02 20:26

Ved du om den ligger på originaldisketterne ? De ligger og roder et eller
andet sted ved jeg... :)

MVH
Morten

Fra : Lars

Dato : 20-03-02 08:41

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote in message
> Ved du om den ligger på originaldisketterne ? De ligger og roder et eller
> andet sted ved jeg... :)
xxxxxxx

Hej Morten!

De ligger ikke og roder *S* - Men på deres plads og der er ikke NT 4 river
med på dem ;-((

*endnu mere hulk*