RAM
Fra : Søren

Dato : 19-03-02 09:18

Hej

Sidder med en Duron 800 med 512 Mb SD-RAM og undrer mig. Jeg har endnu
oplevet at maskinen brugte mere end 256, når jeg kigger med i Windows
Jobliste. Er halvdelen af mine RAM på førtidspension eller har de et andet
mere lyssky job?

PFT

Søren

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 19-03-02 19:43

Det kunne jo være fordi windows ikke kan udnytte mere.

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-03-02 20:02

On Tue, 19 Mar 2002 09:17:43 +0100, "Søren"
<scbuhl@hotmail.nospam.com> wrote:

> [...]
>oplevet at maskinen brugte mere end 256, når jeg kigger med i Windows
>Jobliste. Er halvdelen af mine RAM på førtidspension eller har de et andet

Det er vel fordi du ikke har brug for mere end 256MB.

Jeg har selv kun set at der har været brug for mere end
256MB en gang da IE gik amok og bare voksede og voksede.

--
Jens

A little inaccuracy saves a lot of explanation.