Karl Otto Johansen
Fra : Per-Olof Johansson

Dato : 19-03-02 08:41

CornerMedlem Karl Otto Johansen arbejdede i mange år for Bing og Grøndahl.
Engang (måske i begyndelsen af 70'erne, midten af 70'erne) lavede han en
keramisk serie af månedsbillederne. Vist alle 12 måneder.
Har nogen et gammelt katalog, hvor man ser samtlige eller nogle?
-eller bedre endnu: er der nogle der har hele serien? Jeg drømmer i og for
sig ikke om at eje hele serien - jeg har februar og marts - men da jeg går
op i månedsbilleder som emne vil jeg gerne have set hele denne serie. Som
forlæg har KOJ kigget hos Broby - men det vil måske fremgå, hvis man ser
hele serien. I hvert fald er det alene på grundlag afde to jeg har klart at
se, at han refererer til 'traditonen'.
http://home3.inet.tele.dk/johansso/months.htm
ups! mit link til middelalder.dk virker ikke, fordi siden er stoppet.

Venlig hilsen
per-olof johansso
www.per-olof.dk