Internet til "boligforening"
Fra : S@ndman

Dato : 19-03-02 08:51

Hejsa,

Jeg vil lige starte med, at sige jeg ikke ved om dette er den rigtigt ng,
men prøver alligevel.

Min kæreste og jeg skal flytte til den 1/8-02 ud til et sted hvor der ligger
36 huse og som har egen grundejerforening. Hvilket selskab skal man rette
henvendelse til i forbindelse med at få Internet hos alle...??

Er der nogen som har erfaring med lignende projekter..?? Hvad kræver det er
"udstyr", skal man have en server eller leverer udbyderen evt. en sådan..??

Hvilket prisleje kan man komme ned i..?? Det skal jo helst være billigt, så
er der jo også flere som vil være med....

Jimmy

Fra : S@ndman

Dato : 19-03-02 09:18

Hejsa igen...

Har fundet svaret nedenunder....

Hvad er erfaringerne med kabelnettet.dk - som jeg umiddelbart synes mest
seriøst..??

Jimmy