Dansk flash tutorials
Fra : The beast within

Dato : 18-03-02 22:59

Findes der ikke gennemført gode danske tutorials til flash, jeg har indtil
videre kun demo'en af flash 5,0 og jeg gider ikke investere 500$ i noget jeg
ikke kan bruge til noget, problemet er ikke at jeg ikke kan engelsk, men det
ville gøre det hele meget nemmere hvis de var på dansk.

- Martin

Fra : Thomas

Dato : 18-03-02 23:29

"The beast within" <satanism@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> ville gøre det hele meget nemmere hvis de var på dansk.

I min signatur er der et link til en tutoriual på dansk, som hjælper dig i
gang. Der er ikke det vilde og avancerede, men de basale ting, der giver dig
indblik i hvordan det hænger sammen. Håber det er sådan noget du leder
efter.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : The beast within

Dato : 19-03-02 01:02

> [...]
dig
> indblik i hvordan det hænger sammen. Håber det er sådan noget du leder

det er altid en start men hvis nogen skulle kende til de mere vilde
tutorials så bare send dem, jeg kan jo altid bruge dem når jeg har lært mere

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 19-03-02 09:55

Hej.

Hvis det skal være Flash 5 tutorials - online, så prøv:

http://www.altomflash.dk

Jeg kender ikke kvaliteten af øvelserne, men det ser da rimeligt
omfattende ud.

På papir er der:

"Flash 5",
af Lars Grønvad
udgivet af IDG.
Pris 89,-

Jeg tror ikke at der er noget på dansk om Flash MX endnu.

God arbejdslyst,
Henrik

The beast within <sat

Fra : www.FlashFAQ.dk

Dato : 21-03-02 20:47

http://www.FlashFAQ.dk ~
Ikke ligefrem tutorials, men en masse FAQ'er og et Flashforum hvor du med
garanti kan få besvaret de spørgsmål du skulle brænde inde med. Der findes
pt kun enkelte eksempler i MX under FAQ, men der er flere på vej...
- Og så er det hele på dansk

Mvh/M!chael